Hallo, gezien er op het voorstel draadje maar minimaal gereageerd word neem ik hier even de gelegenheid. Mijn naam is Henk, 31 jaar en woonachtig in Meppel.
Volgend jaar willen wij op reis in zuid Amerika. Meestal kijken we in de atlas waar we ongeveer heen zouden willen, schrijven we alle landen op en gaan we plussen, minnen en schrapen tot een haalbaar doel overblijft. In verband met ons werk is de tijd meestal beperkt tot 6a 7 weken. Mijn voorkeur gaat uit naar iets meer tijd per land en minder landen. Die van mijn partner is andersom. Omdat geld en vakantie beperkt is en we dit maar 1x per 2 jaar kunnen doen zou iets meer landen wel fijn zijn. Het is niet voor de rust, meer voor het reizen ![]()
Al schrappend zijn we al een eind gekomen en nu zou ik gebruik willen maken van jullie ervaring om dit lijstje nog wat verder terug te schroeven. Uiteraard staan we ook open voor andere suggesties…
We zouden de vakantie wat in twee delen willen splitsen en van kouder naar warm willen reizen. Het eerste deel van Argentinië, Uruguay, Paraguay naar Peru. Dan vervolgen naar CR (of Panama?), Nicaragua, Honduras en Guatemala. Een beetje lowbudget is altijd mooi meegenomen…
Bij voorbaat dank!