Zuid-Amerika, Peru april / mei 2017

Hallo!

Ik ben Wouter, 24 jaar en na Azië, Australië, Nieuw Zeeland en Noord-Amerika bezocht te hebben wil ik eens een kijkje gaan nemen in Zuid-Amerika.
Op dit moment heb ik mijn oog vooral laten vallen op Peru en dan had ik zo als hoofdlijnen een beetje het rondje Lima > Huacachina > Colca Canyon > Lake Titicaca > Cusco > Machu Picchu > Lima in gedachten. Misschien een auto huren, misschien met openbaar vervoer.

Eigenlijk staat nog niks vast en ik sta open voor andere suggesties!

Ik dacht zelf rond de 10e van april te vertrekken en dan zou ik zo’n 5 weken de tijd hebben om Peru maar misschien ook andere Zuid-Amerikaanse landen te ontdekken.

Anyways, het zou leuk zijn om deze reis (of een deel van deze reis) met iemand anders te kunnen delen!
Lijkt je dit wat? Ben je rond die tijd toevallig ook in de buurt en lijkt het je leuk te ontmoeten en misschien een stuk mee te reizen? Of had je zelf andere ideeën die enigszins overeenkomen? Laat het me weten!

Cheers,
Wouter

Hey Wouter!

Wat dacht je van Brazilië? Ik heb een ticket geboekt naar paramaribo van 26 maart tm 26 mei. De eerste twee en laatste week ben ik in Suriname en de rest vd tijd heb ik nog geen plan. Ik zou het liefst maar Brazilië gaan maar een ander land in zuid amerika lijkt me ook cool.
Heb ook verschillende andere reizen gemaakt net als jij. Oa midden Amerika en Azië.

Grtzz