Hoihoi!
Ik heb eerder al eens een berichtje geplaatst over het maken van een reis door Zuid Amerika volgend jaar februari. Nu heb ik echter al iets meer onderzoek gedaan en… plans changed! September it is! Ja, ietsjes eerder dus!
Mijn plan:
Ik wil graag starten voor een paar weken in Cuba. Lekker rustig aan doen, kijken wat er allemaal te zien is. Na een paar weken is de plan om met de vliegtuig naar Mexico, cancun te gaan. Daar wil ik heel graag tot in ieder geval begin november blijven. 1&2 november is het “El día de los muertos”. Ofwel: De dag van de doden. Heel bijzonder om mee te maken lijkt mij! Hierna wil ik graag langzaam richting Rio de Janeiro reizen waar ik in februari wil aankomen. Carnaval! :feestje: Vanaf daar naar het zuiden en weer terug naar het noorden via de andere kant. Een lange trip dus! Ik ben dan ook van plan om op bepaalde plaatsen een lange stop te maken om wat bij te werken zodat ik weer verder kan!
Nu, waar ben ik naar op zoek? Ik ben een meisje van (tegen die tijd 20 jaar), nog nooit een lange reis alleen gemaakt. Ik zou heel graag een start willen maken met iemand samen. Dat ik in ieder geval de eerste week iemand heb en er niet gelijk 100% alleen voor sta in een vreemd land.
Ik zal kort even wat over mijzelf vertellen:
Zoals ik net zei, ik ben een meisje van 20 jaar. Doe momenteel een opleiding Frontoffice Manager (nog maar 4 maandjes:cheer2:) en werk in de horeca. Tijdens een vakantie hou ik ervan om heerlijk te zonnen op het strand, maar ook veel te bezichtigen. Ik wil zo veel mogelijk gezien hebben! Ik spreek goed Engels en ken de basis van Spaans. Binnenkort ga ik een mooie camera aanschaffen zodat ik zoveel mogelijk kan vastleggen op foto. Ik wil graag deze reis maken om wat van de wereld te zien, maar vooral om over mijzelf te leren. Ik weet niet wat ik wil doen en dit is het moment om te ontdekken!
Mocht er iemand een beetje dezelfde plannen hebben, misschien kunnen we meeten ergens of in ieder geval tips wisselen!
Ik hoor het graag! ![]()