Ik wil rond maart 2011 gaan reizen voor een half jaar door Zuid-Amerika!

Hi !

Ik ben Kiara 23 jaar!
En zoek een reismaatje, die ook naar zuid-amerika zou willen gaan!
Ik wil onder andere naar de surf gebieden!! :slight_smile: want ik hou daar van!
Verder wil ik de reis samen plannen met de gene die mij wilt vergezellen!
Jongens/ meisjes … het maakt mij niet uit… als je maar een beetje stoer bent, en niet om de minuut in de spiegel kijkt hoe je haar zit :stuck_out_tongue: ! because thats not my type…! gewoon beetje actie!!
Ik wil genieten van mijn reis, lekker gek doen, de mooiste plekken bewonderen.
Lijkt het je iets…? neem dan contact met mij op!
Groetjes Kiara!

Ik ben een 21 jarige studente, maar heb dit jaar een jaartje vrijgenomen om te werken en te reizen. In februari vertrek ik naar Latijns Amerika voor een reis van 4 maanden! Omdat het niet de beste landen zijn om als vrouw alleen te reizen heb ik al wel het een en ander aan groepsreizen en taalcurcus geboekt. Op 24 april ben ik klaar met mijn taalcurcus (in montanita, ecuador) waarna ik eigenlijk 2 weekjes vrijwilligerswerk zou gaan doen en daarna met een vriendin zou gaan reizen (zuiden v ecuador/peru/oosten bolivia) om op 16 juni weer terug te vliegen. Alleen is het helaas zo dat die vriendin door haar studie niet meer met me mee kan. Maar ik zou wel heel graag peru samen met iemand bekijken.
Mijn budget is wat beperkter (maar veiligheid boven alles) en zou ook graag met locals in contact komen (couch surfen?). Misschien kunnen we 'ns contact hebben om te kijken of we elkaar daar kunnen tegenkomen?

Groetjs,
Ilona

hey Kiara

mijn naam is Markus.

ik vroeg me af of je nog op zoek bent naar iemand, want
ik was ook van plan rond die tijd
die kant op te gaan.
ben trouwens niet van plan vrijwilligerswerk te gaan doen.
het zijn voor mij gewoon 6 maanden vakantie.

groetjes
Markus

Hoi,