Ik wil rond maart 2011 gaan reizen voor een half jaar door Zuid-Amerika!

Hi !

Ik ben Kiara 23 jaar!
En zoek een reismaatje, die ook naar zuid-amerika zou willen gaan!
Ik wil onder andere naar de surf gebieden!! :slight_smile: want ik hou daar van!
Verder wil ik de reis samen plannen met de gene die mij wilt vergezellen!
Jongens/ meisjes … het maakt mij niet uit… als je maar een beetje stoer bent, en niet om de minuut in de spiegel kijkt hoe je haar zit :stuck_out_tongue: ! because thats not my type…! gewoon beetje actie!!
Ik wil genieten van mijn reis, lekker gek doen, de mooiste plekken bewonderen.
Lijkt het je iets…? neem dan contact met mij op!
Groetjes Kiara!

Ik ben een 21 jarige studente, maar heb dit jaar een jaartje vrijgenomen om te werken en te reizen. In februari vertrek ik naar Latijns Amerika voor een reis van 4 maanden! Omdat het niet de beste landen zijn om als vrouw alleen te reizen heb ik al wel het een en ander aan groepsreizen en taalcurcus geboekt. Op 24 april ben ik klaar met mijn taalcurcus (in montanita, ecuador) waarna ik eigenlijk 2 weekjes vrijwilligerswerk zou gaan doen en daarna met een vriendin zou gaan reizen (zuiden v ecuador/peru/oosten bolivia) om op 16 juni weer terug te vliegen. Alleen is het helaas zo dat die vriendin door haar studie niet meer met me mee kan. Maar ik zou wel heel graag peru samen met iemand bekijken.
Mijn budget is wat beperkter (maar veiligheid boven alles) en zou ook graag met locals in contact komen (couch surfen?). Misschien kunnen we 'ns contact hebben om te kijken of we elkaar daar kunnen tegenkomen?

Groetjs,
Ilona

hey Kiara

mijn naam is Markus.

ik vroeg me af of je nog op zoek bent naar iemand, want
ik was ook van plan rond die tijd
die kant op te gaan.
ben trouwens niet van plan vrijwilligerswerk te gaan doen.
het zijn voor mij gewoon 6 maanden vakantie.

groetjes
Markus

Hoi,

Ik wil rond die tijd ook in Zuid Amerika zijn. Het liefste wil ik beginnen met twee weken Rio, omdaar het carnaval van dichtbij mee te maken! Mits ik nog op tijd iemand kan vinden die ook van een feestje houdt! Daarna (medio maart) ben ik in Buenos Aires om daar een week of 4 het spaans onder de knie te krijgen. Vanuit daar staat mijn route open… Uiteraard zijn er wel een aantal dingen die ik wel gegarandeerd wil zien.

Zijn er rond die tijd nog wat gezellige mensen in die buurt?!

Adiosss

Hoihoi!

Rond half maart is ook mijn plan om lekker in Zuid-Amerika te zitten.
Planning is om eerst vier weken spaans te leren in Buenos Aires en daarna vrijwilligerswerk te gaan doen in Bolivia en Peru. Zijn er meer met deze plannen? Lijkt me namelijk erg gezellig om samen te reizen en leuke tripjes te doen"!!!

:wereld:

Hoi allemaal!

Ik wil ook in maart 2011 vertrekken naar Zuid-Amerika voor ong 4 maanden. Ik wil eerst een aantal weken spaans leren in BA en vervolgens reizen naar Bolivia (zoutvlaktes sowieso), Peru en Ecuador. Ik twijfel nog of ik de route misschien omgekeerd ga doen en dan van Ecuador via Peru naar Bolivia reis, omdat ik denk dat Spaans leren in Quito voordeliger is en er misschien meer leuke weekentrips te doen zijn… Weet iemand een leuke en betaalbare talenschool in BA?? Ik wil misschien ook nog twee weken vrijwilligerswerk doen…

Zo te lezen hebben jullie een beetje dezelfde plannen als ik, iemand al iets concreets geboekt?

Hey!

Ik ben van plan om begin maart/midden maart richting Buenos Aires te gaan. Ik ga daar op zoek naar een taalcursus en daarna zie ik wel weer. Ik ga zo’n 4 maanden reizen (ligt aan mijn uiteindelijke budget) en wil daarna richting Peru en Ecuador.
Of ik alleen ga reizen is nog even de vraag.

Hey,

Ik zal in mei en begin juni in zuidelijk Peru vertoeven en kan ook nog extra gezelschap gebruiken. Zijn er onder jullie mensen die ook op dat moment daar zullen rondhangen? Je kan me bereiken op davyvr@hotmail.com

Groetjes,
Davy