Bij gebrek aan reislustige vrienden en een zomervakantie die nog niet is ingevuld dacht ik eens via deze weg te proberen om een leuk reisgenootje te vinden (man/vrouw). Mijn reisdoel is Equador in de maand juli (2009), maar sta open voor suggesties.
Over mezelf: ben 24 jaar oud, woon in Amsterdam en ben al aan het werk…(aaaaaahhhh!). Het liefst ga ik back to basic met een grote backpack en gewapend met een Lonely Planet op reis (alle grote hotels ontwijkend;)). Ik ben sportief en cultureel ingesteld maar vind het ook leuk om te gaan stappen en een avondje flink door te halen:). Heb alleen gereisd, maar ben van mening dat zodra je je ervaringen met iemand kan delen dat meer voldoening geeft. Mocht je die kant op gaan van de zomer, let me know!
Heey Rubert,
Ik ben Paulien, 21 jaar, ik loop sinds 1 maart vier maanden stage in Willemstad, Curacao, waarna ik van plan ben te gaan backpacken in o.a. Costa Rica en Equador. Momenteel zit ik al 3 weken op dit eiland, super leuk, maar de meeste stagiaires gaan direct na hun stage terug naar NL, dus vandaar dat ik op je bericht reageer. Mijn backpack-plannen zijn verder nog niet uitgewerkt, maar ik ga het liefste met een rugzak op, lonely planet in de hand en onwijs basic rondreizen! Ik hoor graag als je geinteresseerd bent.
Paulien
Ik vroeg me af of er iemand hier reeds concrete plannen heeft om met een groepje of met 2 naar Argentinië te reizen in de maand juli 2009…
Zoja had ik graag iets van u gehoord aangezien ik dus die maand net ginder zit. Ik deel de mening van Ruben dat een land verkennen met 2 leuker is dan alleen.
(21j student)