Latijns Amerika, eind 2008/begin 2009

Hallo!

Graag zou ik rond het einde van 2008 of begin 2009 door Zuid-Amerika willen backpacken.
Ikzelf zat te denken aan de landen Chili, Argentinie, Bolivia en misschien ook Paraguay en Peru, voor een maand of 3/4. Maar dit zijn nog maar ruwe ideeen, dus als het hier enigzins op lijkt, is mij dat ook goed.

Graag zou ik 1 of meerdere reisgenoten voor willen vinden, omdat ik niet graag in mn eentje zou willen reizen.
Ik ben nu 17 jaar, bij die tijd 19, erg spontaan, reislustig en flexibel. Ik hou niet van het exact plannen van reizen, of van grote luxe.
Graag zou ik mensen willen vinden (m/v) die er ook zo over denken, en niet veel ouder als 25 zijn.

Groetjes, Lisa

Hay Lisa!

Ik ben op zoek naar iemand als jij. Ik wil begin 2009 voor een aantal maanden [5 of 6] naar Zuid-Amerika. Ik wil er heel graag de cultuur leren kennen, maar er ook een sportieve reis van maken [niet té, het moet wel relax blijven]. Ikzelf had Ecuador, Peru en Bolivia in gedachten [ik wil heel graag de Macchu Pichu zien], maar ik sta open voor veranderingen!
Ik ben nu 18, maar wordt in November 19.

Groet
Lynn