Ik loop met plannen rond om eind 2013 en begin 2014 voor 3 of 6 maanden naar naar Zuid-Amerika te reizen.
De eerste weken wil ik een Spaanse cursus volgen om daarna enkele weken vrijwilligerswerk te doen in Peru.
Afhankelijk van mijn reistijd wil ik nadien nog al backpackend en low budget door Zuid-Amerika rondtrekken; eventueel door Peru, Bolivia, Ecuador, Chili en/of Argentinië.
Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot (m/v) die dezelfde interesse heeft.
Concretere plannen kunnen dan verder bekeken worden.
Ook interesse in deze plannen? Laat zeker iets van je horen!
Hey Vanneke, Ik zou graag begin volgend jaar enkele weken in Argentinië en Chili rondtrekken.
Ik heb vroeger al Spaanse lessen gehad, dus dit ben ik niet meer van plan. Maar aansluitend meereizen zit er eventueel wel in.
Ik heb plannen om vrijwilligerswerk te doen in Bolivia w.s eind dit jaar of begin volgend jaar. Ik heb daarvoor nog wel een spaanse cursus nodig en zal dit ook op het project doen. Voor of na die tijd wil ik nog rondreizen. Ik zoek reisgenoten met wie ik de reis kan doen. Misschien eens mailen?
Per wanneer vertrek je die kant op? Ik wil eigenlijk ong hetzelfde doen en zoek nog een reisgenoot
dus als je nog niet weg bent en nog een reisgenoot zoekt dan hoor ik graag van je