Hallo allemaal,
Ik ben nog steeds op zoek naar vriendelijke, sociale, chille reisgenoot (of reisgenoten) die met mij mee wil gaan backpacken in Zuid-Amerika. Ik wil niet alleen gaan, en mensen in mijn omgeving zijn met andere dingen bezig (school/werk) Ik heb nog geen land in gedachten, maar ik zou eigenlijks alles wel willen zien, dus ik sta open voor alles De periode dat ik beschikbaar ben is van eind februari t/m april en misschien zelfs mei. Ik weet nog niet zo goed hoe lang ik wil gaan. Minstens 4 weken, maar meer mag natuurlijk ook!
Ik heb nog niet echt veel ervaring met backpacken (vorig jaar wel in Italië wezen backpacken) en mijn Spaans is niet echt wat het zou moeten zijn haha! Dus het zou wel chill zijn als mijn toekomstig reisgenoot wel Spaans kan, maar dat hoeft natuurlijk niet niet per se.
Anywho, ik ben Gert, 22 jaar en ben over het algemeen een vriendelijke, sociale, laid-back gast, en ik zoek iemand die van mijn leeftijd is (18-25) man of vrouw maakt me niet zoveel uit. Het is misschien ook leuk om met meerdere mensen te gaan, dus iedereen is welkom
Misschien is het ook wel makkelijk om me op facebook toe te voegen: Redirecting...
Groeten Gert