Mijn naam is Debbie, ik ben 21 jaar en in maart 2010 afgestudeerd. Op dit moment ben ik nog werkende, tot eind 2010.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje, die samen met mij het avontuur aan wil gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika. Graag zou ik willen starten in Argentinië, maar ik heb nog niets vastgelegd. Alles ik bespreekbaar! Ik zou graag met iemand anders dit avontuur willen beleven! Daarom ook deze oproep, ben je geïnteresseerd en lijkt het je wat om samen met mij de wijde wereld in te trekken? Neem dan contact met me op! We kunnen dan samen plannen maken (voor zover wij dat nodig vinden :slywink:), samen voorpret beleven en samen het vliegtuig in stappen, richting het grote avontuur!
Ik wil begin 2011 vertrekken. We hoeven uiteraard niet heel de reis samen te maken, maar samen is alles toch een stuk gezelliger dan alleen!
Hey Debbie,
Ik ben Niek (22) en heb een beetje dezelfde plannen. Ik ben nu nog aant werken + sparen om ook begin 2011 richting Zuid-Amerika te vertrekken,en dan zie ik wel waar mijn reis mij naartoe brengt We moeten zeker eens mailen of msnen met elkaar om te zien wat jou plannen zijn enzo… Moest je intresse hebben kan je me altijd mailen naar [EMAIL=“niekgr123@hotmail.com”]niekgr123@hotmail.com
Ik, Anouk 27 jaar zoek ook een reisgenoot voor Zuid Amerika, omdat het natuurlijk gezelliger is en voor een stukje veiligheid! Mijn plannen zijn ook beginnen in Argentinie. en dan misschien Brazilie/Chilie/zuidpool maar Peru en Ecuador lijkt me ook heel leuk! Ik heb dus nog niets vastgelegd en het kan nog alle kanten op! Ik ben nu bezig met een cursus Spaans dus ik hoop tegen die tijd een aardig woordje Spaans te kunnen spreken. Ik heb vakantie vanaf 31 januari t/m 9 april vrij (10 weken) Dus dan zou ik graag vertrekken!
Ik hou van dingen ondernemen en zon zee strand stappen vind ik ook super leuk dus ik ben voor alles in!
Ik ben Folkert, 23 jaar oud, wonende in Utrecht en binnenkort afstuderende student Criminologie aan de UU. Ik ga vervolgens 3 maanden aan de slag om geld te verdienen en van plan om omstreeks halverwege november/december aan een reis naar Zuid-Amerika te beginnen waarvoor ik een half jaar wil uittrekken… Ik reis alleen, want kan ik niemand zo gek krijgen om mee te gaan. Heeft z’n voordelen (gaan en staan waar je wilt, maar ook z’n nadelen qua gezelligheid, dus daarom lijkt me een reisgenootj gezellig!)
Ik heb nog weinig concreet gepland. Zat te denken om in de periode november - december een maandje Spaans te gaan leren in bijv. Ecuador en vervolgens, al dan niet met een organisatie (een rondreis te gaan maken over het continent (Ecuador, Peru, Bolivia, Argentinie, Brazilie)…
Ik ben ondernemend, spontaan, gezellig (behalve als ik net wakker ben :P) en houdt van avontuur, het strand en uiteraard ook wel van een biertje :-).
Heb je soortgelijke plannen? Dan hoor ik graag :-).
Ik ben Nadine, 20 jaar, en zal tot kerst dit jaar in Buenos Aires gaan stage lopen. Daarna heb ik nog heel Januari vrij om te gaan reizen en te gaan en staan waar ik maar wil. Heb nog niet hele concrete plannen maar zou graag wat meer zien van de omgeving of gewoon lekker naar het strand gaan.
Ik ben heel makkelijk en hou van gezelligheid. Lijkt het je wat, of heb je een rondleiding door de stad nodig… laat het dan weten.