Reisgenoot gezocht voor begin 2011!

Hola mensen,

Voor mij staat in de planning om begin 2011 naar Zuid-Amerika af te reizen, Cuba en Argentinie wil ik gegarandeerd naar toe voor de rest heb ik geen plannen en ben ik meer van het kijken wat er op mn pad komt.

Wel zou het leuk zijn om deze reis met iemand samen te beginnen en wie weet verder af te maken als het gezellig is. Op het moment ben ik bezig met een cursus spaans erg handig lijkt mij.

Ben je net als mij spontaan, leuk, gezellig heb je zin om Zuid-Amerika te ontdekken maar hou je ook wel van een feestje en lekker relaxen aan het strand laat dan wat van je horen,

Groetjes Sarah

Hoi Sarah,

Ik vetrek 25 januari naar Argentinie, BA. Volg daar twee weken spaanse cursus en wil daarna doortrekken naar Mendoza en zuidelijker naar Puerto Madryn om vervolgens met een bezoekje aan de Iguazu Falls Argentinie weer te verlaten. Na Argentinie wil ik graag naar Brazilie, Bolvia en Peru. Weinig staat vast. Twee dingen zijn sowieso zeker: ik ga met een vriendin (geemigreerd naar Brazilie) carnaval vieren in Rio en ik heb begin mei de Inca Trail geboekt in Peru.

Wanneer vertrek je precies en welk land staat als eerste op de planning?

Groetjes,

Inge
(29 jaar, woon ik Breda)

Hallo Sarah en Inge!

Begin 2011 wil ik ook naar Zuid-Amerika en ik vroeg me af of jullie zin hebben om samen te reizen. Ik ben 28 jaar en ben eerder in Peru en Austral;ie gaan backpacken. Ik ben nu erg nieuwsgierig naar de reswt van Zuid-Amerika.

Groetjes ramona

Hallo Ramona,

Het lijkt me zeker leuk om ergens af te spreken in Zuid-Amerika. En wat mij betreft zien we dan wel hoe lang we met elkaar optrekken en of het klikt. Heb je je plannen voor je reis al een beetje uitgestippeld? Ben benieuwd.

Groetjes,

Inge