Zuid Amerika 2011

Hai,

Ik zit er aan te denken om in 2011 door Zuid-Amerika te gaan reizen. Mexico, Costa Rica, Cuba trekt mij in ieder geval aan. Verder nog geen concrete plannen, wil wel veel gaan zien maar ook uitgaan, zonnen en cocktails drinken.

Nu vind ik het een veiliger idee vinden om samen met een gezellige reisgenoten te gaan
reizen!

Lijkt je dit wat, ben je sportief, niet bang en wil je meer van de wereld zien dat je woonkamer, LET ME KNOW!

Tips zijn ook altijd welkom!

Groetjes van Romana

Hoi Romana,

Ik ben ook bezig met plannen om begin 2011 naar Zuid-Amerika te trekken, heb ook nog geen concrete plannen maar zoiezo staat Cuba op mijn lijstje.

Vind het ook een iets veiliger idee om samen met iemand te reizen, en aangezien jij ook van strand en cocktails houdt lijkt het me wel wat.

Groetjes

Hoi Sarah,

hoe lang ben je van plan om te gaan? Probeer een week of 6 te gaan maar ik moet nog kijken/overleggen hoelang ik vrij kan krijgen ivm mijn werk.

Cuba schijnt heel tof te zijn, maar heb er nog niet helemaal in verdiept.

groetjes

He Romana,

Ik wil ook ong 6 weken gaan.
Heb me ook nog geen hele route in mn hoofd maar zou willen beginnen in Havana, Cuba en eindigen in Buenos Aires,Argentinie.
Jij nog ideeen waar je graag naar toe zou gaan?

Groetjes

Hai Romana en Sara,

Ik had dezelfde plannen en ben zelf nog niet zeker hoelang ik weg kan van me werk. Maar de bestemmingen die jullie beiden aanhalen lijken mij ook interessant. Als jullie concreet worden en er nog een 3e reisgenoot bij willen dan verneem ik dat graag.

Sinio

hey

ik zat meer te denken van mexico naar panama af te reizen en vanuit daar misschien nog naar cuba.

Argentie staat ook op mijn lijstje, maar volgend jaar nog niet.

Maar we zullen zien,

Groetjes

Hoihoi!

Ook ik ben van plan om in 2011 door Zuid-Amerika te gaan reizen. OA Cuba, Costa Rica, Rio en eindigen in Buenos Aires.

Ik ben van plan om rond feb. 2011 te vertrekken zodat ik het carnaval in Rio mee kan maken, jullie…? Ik ga er heen voor 4/5 weken. Langer lukt niet ivm mijn studie.

Groetjess