Zoals ik bij vele heb gelezen, kamp ook ik met het probleem geen vriend of vriendin mee te krijgen voor een reis.
Mijn naam is Janneke (22) en studeer HBO-verpleegkunde in Groningen. Eind juni 2010 ben ik hiermee klaar. Mijn plan is om dan in de zomer nog wat geld te verdienen en in september 2010 te vliegen naar Buenos Aires.
Ik heb familie in Argentinie (Salta, Metan). Ik verblijf daar eerst ongeveer een maand om te werken in een plaatselijke ziekenhuis om daarna door te reizen tot aan Lima. Ik wil daar ongeveer in december aankomen.
Zoals je leest is mijn planning nog vrij globaal. Heb jij ook leuke ideeen maar weet je nog niet precies hoe en wat en spreekt je dit aan? Reageer dan even
hey!
ik ben zelf ook van plan om rond diezelfde tijd naar amerika te gaan. en ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. maar ben jij van plan echt alleen in zuid amerika rond te reizen of eventueel ook in midden amerika? ik ben op zoek naar een reisgenootje die namelijk zowel naar zuid/midden amerika wil ^^
groetjes!
Hey Janneke,
Ik ben nog maar net nieuw op deze website, maar heb net je bericht gelezen en dat sprak mij erg aan!! Maar ik heb wel gezien dat je bericht best oud is, dus ik weet niet of ondertussen je plannen al zijn gewijzigd?
Maar ik ben Niek (22jaar) en heb ook de plannen om eind 2010 richting Zuid-Amerika te vertrekken. Wie weet kunnen we het begin samen doen, want mijn plannen zijn nog wel iets anders… Ik wil eigenlijk een wereldreis maken, of misschien wel reizen en niet meer echt terug gaan naar Europa (behalve om familie te bezoeken). Mijn plannen zijn ook nogal vrij globaal, maar wie weet kunnen we wat ideeën uitwisselen. Argentenië en Peru staan ook sowieso op mijn lijstje!!
Laat het me maar weten moest je wat meer willen weten!!
Leuk! Mijn plannen zijn nog niet veel duidelijker geworden. Ik heb alleen gehoord van mn broer (woont in argentinie) dat het mooi is om in Bolivia rond te reizen met de trein. Dit sprak mij wel aan. Midden amerika staat niet in mijn planning maar wie weet wijzigen mijn plannen ter plekke nog wel. Ik ben niet aan tijd gebonden.
Groetjes
heey!
dankje voor je reactie.
maar wel een leuk idee idd om een stuk met de trein te reizen! is dat niet duur daar?
ik zit zelf ook niet echt aan tijd gebonden, maar wil wel minimaal een aantal maanden weg omdat ik nu de kans heb omdat ik tussen 2 studies in zit ^^
groetjes gini
Nee is goedkoop, Bolivia is sowieso goedkoop. Maar is beter te bereizen met trein als bus heb ik van horen zeggen.
Maar waar wil je allemaal heen, en begin je?
hey!
oke, dat wist ik niet.
ik heb nog niet vastliggen waar ik precies allemaal heen wil. maar ik wil wel graag naar:Guatemala,mexico, costa rica, cuba. waar ik ga beginnen weet ik nog niet… dat staat nog helemaal open. ook om de reden dat ik hoop dat ik nog een reismaatje vind en ik denk dat op het moment dat ik heel veel dingen al heb vastgelegd dat lastiger wordt om met iemand samen te reizen die misschien alles nog heeft open gelaten.
waar wil jij allemaal heen? (in hoeverre je dat al weet?)
groetjes!
Ik ben Annelinne, vandaag nieuw op de website…
Ik weet niet in hoeverre jullie plannen nu bepaald zijn, maar ik wil van half sept-begin dec gaan reizen in Peru, Bolivia en als het kan Argentinië. Zelf wilde ik beginnen in Cusco om daar een week of 4 Spaans te leren en daarna rond te gaan reizen in bovengenoemde landen… en idd net als jullie op zoek naar een reisgenootje!
Dus als jullie nog flexibel zijn in jullie reisplannen, misschien leuk om iets te combineren?
Ik ben Annelinne, 3e jaars geneeskundestudent in Utrecht. Nu 20 jaar, maar wordt eind augustus 21 jaar.
Ik heb ook soortgelijke reisplannen.
Ik wil in augustus starten in Ecuador en dan door naar Peru, Bolivia en Argentinië!
Samen reizen is veel gezelliger, dus het lijkt me leuk als ik iemand tegenkom op mijn reisroute!
Ik ben flexibel en heb de tijd om te reizen!
Ik hoor dus weer graag van jullie plannen tot nu toe!