Reisgenoot gezocht Zuid Amerika april 2010!

Reisgenoot gezocht voor rondreis Z-Amerika april 2010
Chicas y chicos de la buena vida:dag:

Kort over mij: ik ben Debby, 24 jaar en inmiddels alweer 2,5 jaar werkzaam in de muziek/theater- en evenementen branche. Momenteel werk ik in een theater in Amsterdam als floormanager maar ik heb pas ontslag genomen omdat ik weer lekker wil reizen!

Ik zou graag samen reizen door ZA omdat ik toch wel veel verhalen hoor van kennissen etc dat het alleen reizen als vrouw daar niet echt veilig is.
Ik hou van sporten, natuur, dansen, lekker eten, goede wijn, kinderen, dieren, avontuur en rust op zn tijd ( lees; surfplankje, cocktailtje, zon)

Ik ga in januari 2010 eerst naar Curacao om daar vrienden op te zoeken en te werken en natuurlijk te genieten! Daarna wil ik na een maand of 3 doorreizen naar Zuid Amerika. Ik heb nog geen exact plan uitgestippeld, ben nog aan het rondkijken. Landen die ik wel heel graag wil bezoeken zijn: Brazilie, Argentinie, Peru,Chili, Bolivia en evt Equador. Voor mij geldt; als m’n geld op is ga ik terug.
Ik spreek al redelijk spaans omdat ik een half jaar in Barcelona gestudeerd heb in 2005 en in juni dit jaar nog een paar weekjes door Andalusie gebackpacked heb.

Ga je rond dezelfde tijd naar ZA en lijkt het je leuk om (delen) samen te reizen? stuur me dan een berichtje of reageer op deze topic!

Hasta luego:zon02:

Je vertrekt pas in april naar zuid amerika?

ja, ik ga eerst werken in Curacao dus dit is tot nu toe wel de planning.
Ik las je PB, ik denk dat ons reisschema niet echt overeenkomt. Ik ga waarschijnlijk ergens in Peru beginnen en dan door richting Brazilie…

Thanks voor je berichtje iig:vak01:

Hola Debby:

Ik ben ook van plan om vrienden op te zoeken in curacao voor een paar weekjes in feb of maart en wil daarna ook verder reizen. Zelf heb ik cuba op mn verlanglijstje staan en moet idd zelf ook kijken naar t budget over hoe en wat verder…
Laat me weten wat je er van denkt :wink:

gr. Krista

Hoi Krista,

Ik ben Yvonne,25 jaar, en wil ook in maart/april gaan rondreizen in Brazilie en Argentinie. Mijn plan is om daarna naar New York te gaan en dan weer terug naar NL!
Over mezelf: ben nu brand manager bij een snackfabrikant en ga daar begin volgend jaar ook stoppen om lekker te gaan reizen! Ik hou van; shoppen, stappen, relaxen, lekker eten en drinken, zon,zee en strand! Wil in Brazilie graag naar Rio, Iguazu watervallen,stranden en in Argentinie naar Buenos Aires en verder nog uitzoeken wat leuk is.

Lijkt het je wat om een gedeelte samen te reizen? Ik zit met hetzelfde als jij, wil erg graag naar Zuid Amerika, maar met zn tweeen lijkt me net iets leuker en veiliger! Ik heb ook door Andalusie gereisd en een taalcursus Spaans in Salamanca gedaan.

Mail me maar als het je wat lijkt!: [EMAIL=ā€œyvon1309@hotmail.comā€]yvon1309@hotmail.com

Groetjes Yvon

Hi Krista,

Ik ben zelf al in Cuba geweest toen ik 15 was dus dat is niet mn priority. Ik wil richting Zuid Amerika, wellicht ook Costa Rica/Panama…
Wil je alleen naar Cuba of daarna nog verder reizen?

:dag:

Hoi Yvonne,

Ik weet niet of wij elkaar al een berichtje hadden gestuurd op wereldwijzer maar ik ga ook rond dezelfde tijd rondtrekken in Zuid Amerika. Je had een reactie geplaatst op mijn oproepje maar je berichtje was gericht aan Krista. Ik heb ook door Andalusie gebackpacked dit voorjaar trouwens.
Ik zal je ook even een mailtje sturen!

Gr Debby

Hoi Debby,

Ik ben van plan om vanaf april/mei een aantal maanden te gaan reizen en ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. Ten eerste omdat het veiliger is en ten tweede is dat toch wat gezelliger dan in je eentje reizen ;). Zuid Amerika lijkt me super om naar toe te gaan. Ik heb verder nog geen plan uitgestippeld. Er zijn natuurlijk wel een aantal landen die ik graag wil bezoeken en ik zou ook graag een woordje spaans leren tijdens mijn reis.

Momenteel ben ik nog bezig met mijn studie vrijetijdsmanagement maar ik hoop ik februari helemaal klaar te zijn. Ben jij verder al met de voorbereidingen voor je reis bezig?

Groetjes Nicole

Hi Nicole,

Ik ga eerst naar Curacao toe en ga vanaf maart/apil verder reizen. Zuid Amerika heb ik nog niet uitgestippeld net als jij. Ik ben van plan om deze week iig de reis grof uit te stippelen zodat ik deze of volgende week m’n combi ticket kan boeken. Ik hou sowieso niet van het exact uitstippelen van een reis. Ik zoek van te voren uit wat ik graag wil zien en de rest laat ik op me af komen. Ik spreek al een aardig woordje spaans maar zou het graag vloeiend willen spreken en dus tijdens mijn reis ook het e.e.a. bij willen leren.
Als je wilt mag je me emailen op [EMAIL=ā€œddorsman@gmail.comā€]ddorsman@gmail.com dan babbelen we ff verder!

Hasta la hora!

Debby

Hoi Debby,

Mijn naam is Anne, 24 jaar en woon sinds april 2009 op curacao. Heb al lange tijd het plan om aan het einde van mijn verblijf in curacao een rondreis te maken in zuid/midden-amerika. Ik wil dit ook niet alleen doen ivm met de veiligheid en gezelligheid. Misschien dat we een keertje af kunnen spreken als je in curacao bent aangekomen.

Groeten Anne

1 like

Hi Anne,

Leuk zeg dat we hetzelfde plan hebben!
Ik ben half januari in Curacao dus dan kunnen we een x afspreken…
Hier alvast m’n emailadres; [EMAIL=ā€œddorsman@gmail.comā€]ddorsman@gmail.com

Groetjes,

Debby

heee deb whahahha wat grappig je hier tegen te komen.
ik zag dat jij het was aan je email.

ik had een beetje dezelfde plannenik kom net van curacao en was van plan eerst door mid-amerika te gaan ,maar me vlucht verviel dus ging ik maar na sint-maarten. en ut bevalt me wel en begin te twijfelen om NU verder te gaan.

gr daar , gina

Hey allemaal,

Vet dat er zoveel mensen richting Zuid-Amerika gaan!

Ik zal zelf begin feb naar Argentiniƫ gaan om daar eerst een paar weekjes rond te reizen. Beetje vanaf Mendoza richting Iguazu falls te trekken, om vervolgens te eindigen met 2 dagen Carnaval in Rio.

Daarna ga ik met me vriendin in Buenos Aires wonen, zij studeren en ik 8 of 10 weken taalschool. Daardoor ben ik klaar halfverwege mei en wil ik eigenlijk ook nog een hoop van Zuid-Amerika zien… Misschien leuk om beetje in contact, via waarbenjijnu of hyves etc, te blijven. Dan zouden we iets vets als de Machu Pichu walk of door Costa Rica trekken samen kunnen doen.

Over mezelf: Tibor, 22 jarige student. Hou van reizen, sporten, mensen, koken, drankje doen, feesten, natuur, steden, chillen en avontuur.

Veel plezier met al jullie avonturen!

Groeten,

Tibor

Hallo Debby,

Ik ben zelf vanaf 21 juni in Zuid-Amerika, eerst in Bolivie (heel juni), dan in Peru (in juli), dan Ecuador (augustus) en in September ga ik naar Costa Rica.
Mocht jij in een van deze maanden ook hier zijn dan kun je me altijd contacten!

Grts,

Heleen

Hi Heleen,

Ik reis precies de andere richting op, dus vanaf Equador naar Buenos Aires… Helaas!

Veel plezier!!

Gr Debby

Hoi Debbie,

Ik vertrek in April 2010 ook richting Zuid Amerika, en zoek missch ook nog een reisgenootje om eventueel delen mee te reizen. Ik begin in Buenos Aires, reis dan de ā€˜hotspots’ van Argentinie af, misschien Bolivia, en vlieg dan vanuit Santiago de Chile naar PanamĆ”, om vervolgens per bus verder te reizen via Centraal Amerika en Yucatan naar Mexico D.F. waar mijn reis zal eindigen… Verder ben ik 23 jaar en studeer ik Spaans in Utrecht…
Ik hoor t wel… groetjes

Hi Evita,

Ik ga precies de andere kant op…ik begin in Curacao en vlieg in april op Equador…van daar uit naar Peru, Bolivia en Argentinie/Chili. Ik vrees dus dat we elkaar mis lopen!

Fijne reis iig!

Gr Debby

Ja, das jammer inderdaad! 'Jij ook een fijne reis…!

Groetjes Eva

Hoi,

Ik vertrek eind februari naar Bolivia om vrijwilligerswerk te doen (in Sucre), begin juni wil ik dan nog een paar weken rondreizen door Argentiniƫ, rond 20 juni wil ik in Buenos Aires zijn en daar ben ik dan een week voor ik weer terug vlieg naar NL. Laat maar weten of het evt in jouw plannen zou passen. Ik heb nog niet echt op een rijtje wat ik wil zien in Argentiniƫ, daar moet ik nog even naar kijken.

Groetjes, Suzanne