Zuid Amerika 5 weken januari/februari. Argentinië/galapagos eilanden/Brazillie???

HI allen,

Ik heb ik januari/februari 5 weken vakantie en mijn plan is om weer richting Zuid-Amerika te gaan.
De landen of land staat nog niet vast en datum ook niet.

Ik heb vorige winter 4,5 maand gereisd en alle landen van centraal Amerika gedaan en Colombia.
Nu wil ik de rest van Zuid-Amerika zien, het liefst weer in een lange reis. Maar ik heb al 2 keer eerder mijn baan opgezegd hiervoor en heb nu een leuke job. Ik ben ook al eerder een jaar in Azië geweest, waarvan ik een half jaar in China heb gewerkt en een half jaar gereis in ZO-Azië.

Maar omdat ik 5 weken heb lijkt het mij wel leuk om landen te combineren als het kan zoals zoals de Galapagos eilanden en Ecuador. Of Argentinië/Chili of alleen Argentinië want denk dat je daar zeker 5 weken kunt spenderen.

Ik ben zelf 33, woon in Amsterdam en hou erg van een feestje. Verder vind ik het leuk om dingen te ontdekken, tourtjes doen, maar ook strandje pakken af en toe is chill.:zon02: Ben een dierenfreak en dieren in hun eigen omgeving vind ik helemaal gaaf om te zien.

Heb je het plan om in die periode die kant op te gaan en lijkt het je leuk om dit samen te doen… Let me know! :dag:

Hoi Eef,

Ik wil al een tijdje een wereld reis maken en daar is het nu voor mij de ideale tijd voor. Je voorstel vind ik erg interessant en lijkt mij leuk om aan te gaan.
Ik heb al leuke verhalen gehoord van vrienden en kennissen over Azië en Zuid-Amerika. Het lijkt mij leuk om rond te trekken door Zuid-Amerika en Argentinie/chili en Ecuador lijken mij leuk.
Ik ben een leuke sportieve man van 33 jaar en ben ook gek op feestjes of leuke uitstapjes te ondernemen.

Hoi Eef,

Heb je al concrete plannen? Het lijkt mij super leuk om met je mee te gaan. In 2010 ben ik naar Ecuador geweest en heb daar Spaanse les gevold en ik ben naar de Galapagos eilanden geweest. Dit was Super gaaf. Ik zou graag nog eens terug gaan of naar Argentinie, chili, Brazilië, Peru. Het lijkt mij allemaal super.

ik ben 29, woon in Vianen. Dat is vlakbij Utrecht.

Laat maar weten mocht je interesse hebben.

Groetjes, Sigrid