Ik ben van plan medio oktober 1 maand door zuid amerika te trekken. Ik wil in ieder geval naar brazilie en argentinie en misschien nog naar een derde land. Is iemand van plan om in die periode ook door die landen te trekken en heb je zin in gezelschap, dan hoor ik het wel.
Nog een vraag: heeft imand ervaring met in 1 maand door zuid amerika te trekken. Wat is realistisch en wat moet ik in ieder geval hebben gezien in de twee landen die ik hiervoor heb genoemd.
Hey reiziger zonder naam,
Ik zit momenteel zelf in Mexico en vertrek half september waarschijnlijk richting zuiden… naar de landen die jij ook wil aandoen.
Een maand is niet lang voor zulke prachtige landen en het hangt er ook van af hoe groot je budget is…
t zou wel leuk zijn moest je daar aankomen tegen de tijd dat ik daar ben dan kunnen we samen verder globe trotten.
Laat maar iets weten
Nele.
[EMAIL=“lucky_wailer@hotmail.com”]lucky_wailer@hotmail.com
Brazilië en Argentinië zijn allebei erg mooi, maar ook erg groot. Zelfs als je 1 maand per land hebt, moet je nog haasten en keuzes maken wat je overslaat. Wil je naar allebei, dan moet je bij beide een keuze maken voor een gebied en evt vluchten nemen. Een logisch derde land zou Uruguay of Paraguay zijn omdat dat in de buurt ligt, maar dan kun je nog minder zien van de andere landen.
Ik zou voor 1 land kiezen en dat goed bekijken, of dus 2 een klein stukje. Op mijn weblog kun je een zien welke route ik heb afgelegd en wat hoogtepunten zijn in Argentinië (van Brazilië ken ik alleen Rio).
ik ben al 2,5 maanden in Brazilie geweest en ik heb zeker nog niet alles gezien. één maand voor 2 à 3 maanden lijkt me reizen als de japanners … NIET doen!