Is deze route door zuid amerika haalbaar in een maand?

Hallo, ik ben bezig met de voorbereiding voor een hele gave reis door zuid amerika in april. Ik licht m kort even toe. Kan iemand mij vertellen of dit goed te doen is?

We vliegen van Amsterdam op Buenos Aires, blijven daar een week en gaan vanuit daar ook een weekend op en neer met het vliegtuig naar punta arenas. Vanuit Buenos Aires met de bus naar Santiago de Chili. Daar blijven we een kleine week en hebben dan nog 1 lange busreis naar Antofagasta en gaan op zoek naar een mooie vulkaan om te beklimmen.
Vanuit daar doen we de trip naar de zoutvlakten in Bolivia. Daar blijven we ook want la Paz is de volgende bestemming. Hier staat ook een dikke week voor. Vanuit la Paz via lake titicaca naar Cusco, Peru. En eindbestemming is Lima. We hebben niet zo heel veel tijd in elke plaats maar het is voor ons ook echt een rondreis. Alle ervaringen/tips zijn meer dan welkom!
Groetjes van Laura

Hoi hoi,

Klinkt als een erg leuke reis. Maar ga je dit doen in één maand?? Dat vind ik echt zonde hoor. Argentinië is een land, waarin je al een paar maanden rond kan reizen en nog niet alles gezien hebt… Ik zou hier zelf niet voor kiezen. Ik vind het zonde dat je alles in die korte tijd propt. Ik zou voor één of twee (maar liefst één) land gaan en deze bereizen. Het is zonde dat je in deze landen bent en dan maar een fractie ziet van al het moois wat het te bieden heeft! Overweeg je keuzes eens goed en leg verschillende opties naast elkaar. En zie het als een goede reden om nog eens terug naar Zuid-Amerika te gaan! :slight_smile: Succes met je voorbereidingen!

Groetjes Karlijn

Hoi Karlijn, vind ik zelf ook hoor, alleen ik heb maar een maand en ben al een half jaar in midden amerika geweest, vind het wel een mooie manier om te kijken waar ik dan voor een langere tijd weer terug wli gaan als ik meer tijd heb. Bedankt voor je reactie!
Groetjes