Hallo,
Ik wil begin 2011(januari-februari) starten met een reis door Zuid amerika.
Mijn idee is om in het zuiden te beginnen(Argentinië/Chilli) en dan naar het noorden te trekken.
Ik zelf heb een periode van een halfjaar in gedachten, maar geen conrete plannen. Kan zijn dat ik na 6 maanden eindig in canada, kan zijn dat ik na 4 maanden wel genoeg heb van Zuid/midden amerika en ook nog iets van Azie mee pak.
Ik ben opzoek naar mensen die het ook wel wat lijken, hoeft natuurlijk niet voor 6 maanden te zijn, maar kan ook voor eerste paar weken/maanden zijn om elkaar wat opweg te helpen.
Groetjes,
Michel (27 jaar)
ps. Ik spreek nog geen spaans, maar ben van plan komende maanden in nederland lessen te nemen en zit ook te kijken om bijv 4 weken les bij http://www.hetanderereizen.n te nemen.
Hoi Michel!
Ik ben ook ongeveer hetzelfde van plan. Ik heb in principe 8 maanden. Ben er nog niet helemaal uit waar ik precies heen wil, maar tot nu toe heb ik Argentinië, Brazilië, Peru en midden Amerika in mijn hoofd. Hierna wil ik waarschijnlijk nog naar Canada. Ik zit alleen een beetje met die jaargetijden, want het schijnt dat je in bepaalde delen beter niet kunt zitten in de periode januari-februari, dus ik weet niet wat wijsheid is waar te beginnen. Heb jij je al een beetje verdiept in wat je wilt?
gr. Inge (29 jr.)
Hoi Michel en Inge!
staan jullie plannen nog?
ik vertrek begin januari naar sao Paulo-Brazilie. Dan zuidelijk naar Argentinie, Buenos Aires. Ik heb minimaal 2 maanden en nog niks gepland. Mssn dat we ergens kunnen treffen daar? Ik ga er vaker een paar maanden tussenuit.
Groetjes Marcel ( 30 jaar, Den Haag, spreekt beetje spaans en houdt van avontuur en een biertje )
ik hoor het wel!
groetjes
marcel
Ik weet niet waar je momenteel bent maar ik (vr 30) ga 6 feb. naar Belize en eindig begin maart in Guatemala. Laat maar weten of je in de buurt bent. Kunnen we misschien een biertje doen (-:
groetjes Renate