Januari 2011 van Midden naar Zuid-Amerika

Hallo!

Ik ben dus van plan om in januari 2011 11 voor minimaal 3 maanden te gaan reizen.
Ik wil graag in Midden-Amerika beginnen met een week of 3 Spaanse les om dan naar het zuiden af te zakken.
Waar ik begin en waar ik eindig weet ik nog niet.
Ik ben ook niet perse op zoek naar iemand om mijn hele reis mee te doen, maar het lijkt me leuk (en prettig) om samen in de eerste tijd wat wegwijs te raken en samen uit te vinden hoe het nou eigenlijk allemaal is daar!!

Heb je vergelijkbare plannen/ideeen of lijkt het je leuk ergens aan te sluiten, laat het me weten.

Ik ben zelf 27 jaar en het is voor het eerst dat ik een reis als deze onderneem.
Ik wil graag veel zien van landen(cultuur en natuur), maar me uiteraard ook wel eens vermaken op een strand of uitgaan in de plaatselijke gelegenheden.

groetjes,
Barbara

hey Barbara!

Ik ga ook naar Zuid Amerika en zoek ook een reisgenoot! Ik wil 10 weken van 31 jan- 8 april. Ik ben nu al bezig met spaanse les dus tegen die tijd zal ik me wel kunnen redden, dat is iig de bedoeling :wink:
Ik ben ook 27. Ik heb eerder gereisd ook met een reismaatje en dat beviel wel goed!
Ik had bedacht dat ik in Buenos Aires ging beginnen dan naar Iguazu watervallen dan naar Ushaya evt zuidpool en dan naar boven argentinie/chili richting Peru.
Maar ik heb nog niets geboekt. Dus als het je wat lijkt laat maar weten!

groetjes Anouk