Vanaf maart 2010 wil ik vijf maanden door zuid-amerika gaan reizen. Ik wil in Ecuador beginnen en vanaf Brazilie terug vliegen. Vanaf Ecuador wil ik door Peru, Bolivia, Argentinie en eventueel Chili uit komen in Brazilie vanwaar ik terug vlieg. Ik vraag me af of 5 maanden lang genoeg is om dit allemaal te doen zonder me te hoeven haasten! dat is natuurlijk niet de intentie van mijn reis. Wat denken jullie?
Groetjes Willemijn
Hi Willemijn, dat is een ambitieus programma.Wil je relax door al die landen heen en ook nog het nodige beleven dan zul je je wellicht moeten beperken tot de diverse highlights.Wellicht komen we elkaar nog onderweg tegen.MIjn reis begint in feb. 2010 en start in Buenos Aires om vervolgens na 5 maanden ook daar weer uit te komen na een rondreis door Argentinie/Chili/Uruguay. ALs ik tijd overhoud wellicht nog naar Bolivia. Ik zie wel. IK maak geen planning.
Veel reisplezier!
(ben nieuw hier :dag:). Heb je berichtje gelezen blom1b, k denk dat het er erg aan ligt wat je precies wilt gaan doen en zien. Het zijn veel landen die je wilt afleggen en ik denk dat er meer tijd gaat inzitten dan je misschien denkt.
wat je zou kunnen doen is eens langslopen bij joho, dat is een reiswinkel die je ook helpen met het plannen van reizen, maar ze hebben er ook veel lonely planets, zodat je je alvast wat meer kunt orienteren.
misschien heb je er wat aan :). ik wens je iig heel veel plezier en succes verder! het zal vast een prachtige reis worden.
Als je niet naar Patagonie gaat is het te doen.
Ik heb ongeveer deze route gedaan in 7 maanden en wij hadden tijd genoeg om nagenoeg alles wat we leuk vonden te doen.