Beste
Komende zomer willen we voor een 3-tal weken op reis naar Zuid-Afrika met onze tieners van 12 en 14. Doel is vooral om natuur op te zoeken.
Graag tips voor een boeiende reis.
Beste
Komende zomer willen we voor een 3-tal weken op reis naar Zuid-Afrika met onze tieners van 12 en 14. Doel is vooral om natuur op te zoeken.
Graag tips voor een boeiende reis.
Nu Koen genoeg natuur hier. Ik zou zeker naar natuurparken gaan, Kruger Park, Madikwe, St. Lucia om maar een paar te noemen.
Ik raad je aan in het Noorden te blijven, klimaat is heerlijk dan, want het is winter hier. Overdag heerlijk de zon en kan best heet worden, als de zon weg is koelt het heftig af en moet je langebroek en trui aan. Maar de regens is ook er niet, dus heerlijk gewoon.
Volgend jaar in de meivakantie zijn wij van plan met onze kinderen van dan 15 en 16 jaar ZA te bezoeken. Wij gaan ook voor het eerst dus ik ben me druk aan het inlezen en voorbereiden.
Voor mijn kinderen lijkt afwisseling juist belangrijk, we proberen tussen alle natuur door juist wat activiteiten te doen zoals een canopytocht, olifant rijden, bezoeken van een dierenopvang, een pittige wandeling, paardrijden.
Heb je al idee welke route jullie zo’n beetje willen gaan rijden?