naar zuid afrika met kleuter

Hallo,
Wij willen van de winter met onze dan 4 jarige zoon naar zuid afrika omdat hij graag de echte wilde beesten in het echt wil zien. uiteraard willen we dit op kindvriendelijktempo doen dus dachten we zelf aan 1 week rondrijden en 1 week lekker aan het strand. Wie heeft er goede ideeen??? we willen wel op Kaapstad aanvliegen. en weer terug ook via Kaapstad. We willen in januari/februari gaan.

Goed idee is om niet teveel te reizen met een kind van 4. Voor de rest zijn de Zuidafrikaanse accommodaties vaak prima ingericht voor kinderen.

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

Zuid Afrika is prima te bereizen met jonge kinderen. Zorg alleen dat je voldoende tijd voor alles inpland. Af en toe een rust dagje inbouwen doet wonderen.

Hallo Winni,
Mijn naam is Sandra en werk als Lodge manager in the B&B ‘Outback Africa Lodge’.Ikzelf heb 3 neefjes in de leeftijd van 2 tot 8 jaar. Ik ben hard aan het sparen om ze hier naar Kaapstad te krijgen, want Kaapstad is een mooie, kindvriendelijke stad.
Onze lodge is ook kindvriendelijk. Mocht je nog een slaapplaats nodig hebben in Kaapstad dan kan ik jullie aanraden om www.outbackafrica.com te bekijken.
We hebben een kamer met een 2-persoonsbed en een 1 persoonsbed, beide in dezelfde ruimte. Dus kunnen jullie gezellig samen slapen.
Het is gelegen in Milnerton Ridge, Kaapstad, waar weinig verkeer is. We hebben een zwembad en TV met video voor de kleine.
Het strand ligt op 10 minuten lopen van de Lodge en er is een gratis vervoer naar en van de Waterfront.
Mochten jullie interess hebben kunnen jullie altijd een mailtje sturen naar [EMAIL=“sandra@outbackafrica.com”]sandra@outbackafrica.com
Laat me ook even weten hoe jullie vakantie is geweest zodat ik mijn zwager kan overtuigen om met zijn 3 kids hier naar toe te komen. Hij denkt dat de vliegreis zelf te zwaar zal zijn. Maar ikzelf wil zograag dat ‘mijn’ kids dezelfde ervaringen hebben als ik. Want je kunt niet beschrijven hoe het voelt om de leeuwen te horen brullen en om een familie olifanten de weg over te zien steken.
Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie toe.

Groetjes,

Sandra

Mijn oom en tante zijn vorig jaar naar Zuid-Afrika geweest met hun kinderen en zeiden dat het prima te doen is. Gewoon alles van te voren een beetje regelen/boeken.
Op deze site heb je een speciaal onderdeel ‘Voor de kids’. Misschien vind je daar nog wat tussen!
http://www.kaapstadmagazine.nl/todo-overdag/de-westkaap/Voor-de-Kids~c27

Succes ermee, groetjes chris