Zuid Afrika in januari-februari

Hallo!!
Via deze weg zoek ik gelijkgestemde Zuid Afrika reizigers! Voor 80% zeker vertrek ik komende januari naar Zuid Afrika voor minimaal 2 maanden.
Ik heb wat contacten in Capetown en hoop her en der wat vrijwilligerswerk te kunnen doen en wat te couchsurfen, sportievedingen te doen en liften indien safe. Ik ben op zoek naar mensen die ook in deze periode naar Zuid afrika gaan en ook avontuurlijk ingesteld zijn!
Ben jij dat, laat t me weten!
Zelf ben ik Miriam, 36 jaar, heb de afgelopen jaren veel in latijns amerika gereisd, maar wil nu meer van Afrika zien! Zuidelijke afrika is voor mij geheel onbekend…
Wie weet tot ziens!
Miriam

Ha Miriam, liften zAl ik je niet aanraden. Niet doen niet in ZA. Enne niemand neemt je ook zeker niet mee. Te gevaarlijk. Kijk even op dewebsite van de Baz bus, om rond te rezien, of een auto te gaan huren. Je kan hier in ZA niet zonder auto.
have fun.

Hey Annemieke, Dank voor je tip!
Gr Miriam

Sluit me helemaal aan bij het advies van Annemieke. Zuid-Afrika is geen land voor lifters. Met de BazBus ontmoet je ook zeer veel (internationale) reizigers waarmee je ook vaak een eind kunt samenreizen - of alsnog kunt besluiten om samen bijvoorbeeld een auto te huren. Alvast heel veel plezier met de voorpret!Natascha Snelder | ZaZoe Xperience | www.zazoetravel.com

Hallo Natasha, bedankt voor je advies. Ik zag op je website dat je ook projecten aanbied. Dit lijkt me interessant. Ik heb ook een mailtje via webiste hierover aan je verstuurd. Groeten!

Hoi!
Ik vertrek dinsdag ( 31 dec) naar Kaapstad voor twee weken. Daar ontmoet ik een vriendin, maar haar ouders zijn daar dan ook dus ik zal ook tijd alleen doorbrengen. Je kan me mailen via hier voor een telefoonnr. Misschien kunnen we wat afspreken.
Na die twee weken reis ik nog een week alleen en wil ik nog richting het noorden. Wat zijn jouw plannen?
Groetjes, Sophie

miriam50cm, heb je mail helaas niet gekregen. wil je die nog een keertje sturen? Graag naar info@zazoetravel.com

Sent from my SM-N9006 using Wereldwijzer Reisforums mobile app