Goodday all,
Ik (vrouw, begin 30) ben n avontuurlijke reis aan t plannen van half dec - begin jan, 3wk. De route gaat van Kaapstad nr Johannesburg. En op de wishlist staan o.a. paragliden, kitesurfen, duiken en natuurlijk wild kijken. Qua vervoer zit ik te denken aan n klein huurautotje en overnachten kan simpel in hostels om de kosten te drukken. Mocht iemand ong dezelfde interesses hebben en zin hebben om mee te gaan -> stuur mij n berichtje!
Hey Neptunes!
Ik vrouw halverwege 30, ook op zoek naar het afrikaanse avontuur! Ik ben nog niet 100% zeker van mijn bestemming, maar ben wel zwaar geinteressseerd…heb ook eventueel langer de tijd om ook nog vrijwillig werk te gaan doen… Ik kan in dezelfde periode als jij…en daarna ook…
Laat iets van je horen, lijkt me leuk!
Gr Miriam
Hi Neptunes & Miriam!
Ook ik zou in december heel graag 3 weken naar Zuid Afrika gaan en had dezelfde route in gedachten: van Kaapstad naar Johannesburg (of andersom)! Ik ben 32 jaar en vind het leuk om actief bezig te zijn en veel van het land te zien. Wel ben ik misschien iets minder avontuurlijk ingesteld, maar voor mij hoeft het geen probleem te zijn om niet alle activiteiten samen te doen. Verder: vrijwilligerswerk, ook leuk!
Lijkt het je/jullie leuk om te kijken of we samen kunnen gaan, ik ben benieuwd naar jullie berichtje!
Groetjes, Anneke
klinkt goed anneke!
Hoi Miriam en Anneke. Wat n leuke reacties. Check PM’s!
Hoi,
Ik ben 30 en wil ook graag naar Afrika in de periode december-januari. Ik dacht ga eens zoeken of er misschien iemand met hetzelfde idee rondloopt
Ik hou van een beetje avontuurlijk reizen en veel zien van het land. Waarschijnlijk wil ik wel wat langer gaan dan 3 weken (als mijn baas het goed vindt!). Als er nog ruimte is voor een eventuele extra reisgenoot, hoor ik het graag!
Groetjes,
Annika