Nadat ik begin 2011 een half jaar in Zuid-Afrika ben geweest, wil ik graag weer een paar weken terug naar Afrika. Verder heb ik als zovelen een hekel aan de kou hier in Nederland, dus wil ik in januari of februari 2012 (misschien al net na kerst) een 3/4 weken naar de zon.
Op dit moment zijn de plannen nog heel erg open en zit ik niet vast aan een bepaald land/gebied. Op dit moment zit ik te denken aan Namibie (en daarna nog even naar Kaapstad) of uganda, maar ideeen zijn altijd welkom.
Het enige is dat ik in ieder geval niet georganiseerd wil rondreizen, maar liever met een of meerdere reisgenoten (m/v) ter plekke het OV gebruik of een auto huur. Dit maakt je veel vrijer en kom je ten minste ook in contact met locals.
Ik heb trouwens al ervaring met het reizen in Zuid-Afrika, Swaziland en Lesotho met zowel OV als met eigen vervoer.
Tot dusver heb ik nog niemand gevonden die mee wil/kan, dus vandaar mijn oproep. Wil je ook graag in die periode een paar weken naar Afrika, stuur me dan een berichtje. Oh ja, bij voorkeur mensen rond mijn leeftijd.
Nog even iets over mij. Ik ben 25 en ben vrij sportief. Op de reis wil graag veel zien/doen, maar geen stress om iets te doen, want het moet wel vakantie blijven.