Ik zou er 100% niet meer voor kiezen… Kom net uit een relatie van 5 jr, en het doet me veel pijn en verdriet. Had er er na de vakantie maar een punt achter gezet, dan was het alleen bij verliefdheid gebleven maar nu is het houden van!! Als ik ooit een x iemand uit Turkije tegenkom, blijft het alleen bij een vakantieliefde wat mijn betreft.
X Missmarmaris
Op dit moment zit ik zelf nog in een relatie met een turkse jongen, eerst maar eens kijken hoe dit stand houd, maar ik zal er zeker geen 2e keer meer voor kiezen. Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen van te voren, en helemaal als je superverliefd wordt, maar ja, dat zal dan waarschijnlijk de kunst wel zijn, zorgen dat je dit niet wordt…haha.
Ik zou er ook niet meer voor kiezen…maarja kiezen doe je eigenlijk ook niet,het overkomt je!Maar ben er nu wel achter dat ik wel n zwak heb voor de turkse jongens,en vindt turkije een geweldig vakantieland!Ik ben nu weer single,maar zal volgend jaar ongetwijfeld weer wel op vakantie gaan naar turkije…maar mocht ik dan iemand tegenkomen,dan alleen als vakantieliefde,want ik weet hoe de pijn en het verdriet voelt,en dat wil ik nooit meer meemaken…!!!