Net als de meeste van jullie zit ik ook steeds te piekeren over hoe en wat. gelukkig hebben we goed contact, ik bel meestal naar hem omdat het gewoon super duur is om vanuit turkije met een mobiel te bellen. gisteren belde Aydin mij, hij had een telefoon kaart was heel leuk natuurlijk! en weetje wat hij zei : dat hij van de winter naar nederland komt! :zon02: dat vind ik natuurlijk supersuper leuk,mar nou hoop ik ook dat het echt gebeurt. denk het wel, ik heb wel vertrouwen in hem.we zijn allebei de zomer al aan het aftellen terwijl die nog niet echt begonnen is! maarja ookal praten we veel en zegt ie dat ie wel verder wil met mij enzo, heb ik toch zoiets van ik moet het eerst maar zien. in een eerder topic was ik nog vanalles aan het verzinnen om zo snel mogelijk terug te gaan, maardat werkt niet. hij moet toch werken en dan zit ik daar in mijn eentje. nu gaan die vriendin van me en ik terug in oktober ongeveer, is het plan. en dan vliegt hij misschien mee terug.
zo dat wilde ik even kwijt! aangezien er vrij weinig andere mensen zijn aan wie ik het kwijt kan en die er dan ook iets om geven…
dan zal ik nu alvast maar voor een visum gaan regelen denk ik,want daar gaat ook tijd overheen voordat je die hebt…ik weet het nog niet want de mijne is hier ook nog niet geweest,maar heb al wel wat informatie daarover,maar er komt best wel wat bij kijken geloof ik zo…
nee hij is hier al eerder geweest, en heeft een paspoort dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. maar ik ben erachter gekomen dat toen ie hier eerder was toen bij een 'vriendin’was… en hij heeft wel verteld over andere meiskes enzo, maar nou net niet over die ook in nederland woont. dusss dat ga ik toch even vragen haha.
Ohh dus dat is wel makkelijk dat ie die al heeft,dat is een zorg minder…
En ja wat betreft andere meisjes.Je zou het hem idd kunnen vragen,maar ik denk dat je je daar niet zon druk om moet maken.Het zal verleden tijd zijn toch??maarja vragen kun je het hem altijd…
nee weet ik ook wel, maar toch. had ie best mogen zeggen ipv vrienden en klanten van de winkel enzo. maarja we zullen zien, vind hem nog steeds leuk hoor
Nee, dan hebben we het over dezelfde…!!! Ik ben namelijk in eind mei in turkije geweest… en toen hebben we aydin ook leren kenne… Mijn beste vriendin iets meer als ik …
ohh jee wat verschrikkelijk zeg…weet leoni dit al?mischien heeft ze het nog niet gelezen.Nou ik zou er echt helemaal kapot van zijn…en zou er denk ik ook gelijk een punt achter zetten.Ik moet er bij de mijne toch niet achter komen iig!
Maar wel erg sneu hoor…
Heej… Ja ze weet er al van heb met er gesproken op msn… en we hebben alles besproken… Dussuh het is inderdaad klote allemaal… maar het is wel sow…
Ik hoop het niet voor je meis…!!
Ik vin het ook sneu van die gozer…!!
naja ik denk dat het allemaal wel goed zit en vertrouw hem op zich wel…
Maarja als je zulke dingetjes leest ga je toch weer ff denken he.En ze zal hem mischien ook wel vertrouwd hebben en dan wordt er toch iets beschadigd in je…
nou ik heb nit veel sterkte nodig, ik voelde m al hangen. maar andere mensen kunnen t meer gebruiken. en die wens ik alle goeds toe. maarja nu is er wel zekerheid he!
ja ok…maar het is toch niet leuk denk ik.
Heb je het hem ook al gevraagd hoe het zit?
wil me verder nergens mee bemoeien hoor,maar vind het erg dat er zulke jongens bijzitten,en ja als je dit soort dingetjes leest wordt je wel eens onzeker…
Heeeeeeeeeeee, wat is dit nu ontzettend vervelend meiden. Zat gisteren toevallig op een belgische site te lezen, en dat waren alleen maar slechte verhalen over meiden die een vriendje in het buitenland ontmoet hadden. En toen dacht ik, goh, gelukkig lezen we hier op de www nooit zulke rare verhalen. En nu lees ik dit, verdorrie. Het vervelende is, net wat Marieke ook zegt, jezelf dan ook weer even onzeker wordt, maar nog veel vervelender vind ik het voor Kimbo, maar net zo goed ook voor Leonie. Zij wist immers ook niet dat haar vriendje al verloofd was ?? Ik word er bijna boos van, bah.
Kimbo en Leonie, heel veel sterke en hoop niet dat we deze zomer meer geconfronteerd gaan worden met dit soort verhalen.