Zonvakantie aug/sept

Hoi hoi,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Monique 28 en kom uit het oosten van het land.
Afgelopen 2 jaar heb ik in totaal 1 week vakantie gehad door verandering van werk en een nieuwe opleiding. Dus ik ben erg toe aan vakantie.

Wie heeft er zin om met mij voor ongeveer 16 dagen naar een lekker tropische bestemming te gaan ( buiten Europa) en te genieten van de zon en het strand. Ik wil hoef niet alleen maar te luieren en wil best wat ondernemen, ongeveer helft van de dagen wat zien en de rest lekker genieten. Ik ben niet iemand van de zuippartijen,maar een avond stappen zit er zeker wel in.

Ben dus op zoek naar gezellige meid(en) (niet lesbische)tussen de 25 en 35 (eventueel gezellige mannen)die in de periode van midden augustus begin september lekker op vakantie wil(len).Genieten van de zon wat ondernemen,duiken enz. Landen waar ik wel naar toe zou willen zijn Cuba, Brazilie ABC eilanden Mexico en als je een ander goed idee heb is ook welkom.
Aangezien het gezelliger is en de prijzen voordeliger zijn met meerdere dan alleen hoop ik (een) leuke reisgenote(n) te vinden.

Zie je het wel zitten dan hoor ik graag van je en kunnen we eens kijken of het klikt en we er een leuke vakantie van kunnen maken.

Groetjes Monique

Ik ben nog op zoek naar een gezellige reisgenoot, dus
als er mensen zijn die met mij naar een tropsche bestemming willen
hoor ik het graag.

Groetjes Monique

Hallo Monique,

Ik wil in september graag voor +/_ 21 dagen naar Cuba en zoek een reisgenote.
Ben jij al voorzien?

Groetjes

Hoi,

Ik ben nog niet voorzien. 21 dagen wordt voor mij net iets te lang, omdat ik maar 3 weken vakantie heb. Ikzelf zat te denken aan 16 dagen.

Groetjes Monique

Hoi Monique,

Ik ben een spontane meid van 26 jaar en zoek ook nog een gezellig reisgenootje om mee op vakantie te gaan…Ik heb zelf vakantie van 17 augustus t/m 7 september…Zelf ben ik ooit al in Cuba geweest, een super land moet ik zeggen, ook in Mexico, maar dan niet aan de caribische kant…Bij een verre bestemming vind ik het fijn om wat van het land te zien, maar zoals je zelf zegt half om half klinkt super goed…Stappen is voor mij ook geen must, een gezellig terrasje pikken is ook super gezellig…

Hoi Ikke,

Leuk dat je reageerd. Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, dus wie weet kunnen we eens kijken of onze wensen overeen komen. Wat de datum betreft is voor mij vanaf ongeveer half augustus, dus dat komt wel overeen. Ik wil ook zeker wat van het land zien, ik vind het namelijk zonde als je thuis komt en je kunt alleen maar vertellen dat je het strand heb gezien, dan kan ik net zo goed naar spanje gaan.

Dus ik wil zeker wat ondernemen. Ik heb de laatste 2 reizen georganiseerde reizen gemaakt en dat was super tof. Maar door de drukke baan en studie vind ik het nu wel lekker om niet elke dag om 5 uur half 6 op te staan, maar zelf kunnen indelen wanneer wat te doen. En ook lekker luieren aan het strand en eenbruin kleurtje krijgen haha.

Daar naast heb ik niet echt een super hoog budget, dus het hoeft voor mij geen luxe hotel te zijn. Zolang het maar een lekker bed een douche en toilet heeft vind ik het prima.

Wat landen betreft maakt me niet zo heel veel uit zolang het maar heet is en de zon schijnt en wat te zien en beleven is. De landen die ik in mijn oproepje heb staan hebben mijn voorkeur, maar een ander voorstel is ook welkom.

Dus als je interesse heb laat het me maar weten.

Groetjes Monique

Hoi Monique,

Leuk dat je terug reageert…Zoals je het allemaal vertelt zou het mijn verhaal kunnen zijn hahaha…Ik zal je mijn email adres sturen, praat misschien wat makkelijker en wat meer prive…

Hoi Monique,

Misschien heb je ondertussen al iemand gevonden, maar zelf ben ik ook nog op zoek naar een reisgenootje in de periode half augustus tot begin september. 16 dagen is een mooie periode, dan heb je ervoor en erna ook nog wat dagen om bij te komen.
Een combinatie van lekker luieren en actief bezig zijn, spreekt me wel aan. Cuba ben ik al een keer geweest, een heel mooi land. De andere landen die je noemt, zou ik ook wel graag een keer willen bezoeken.
Ik ben 34 jaar en kom uit het zuiden des lands.
Laat maar even weten of je geïnteresseerd bent.

Groetjes, Hanneke

Hoi Hanneke,

Leuk dat je reageerd.
Ik ben momenteel aan de klets met Ikke via msn en het is erg gezellig haha. Maar er is nog niets besloten en we zijn eens aan het kijken wat we willen en elkaar beetje leren kennen.

Als het je leuk lijkt om eventueel met meerdere op reis te gaan ben je van harte welkom en zou zeggen laat het me weten dan stuur ik je mijn mailadres, zodat het wat makkelijker kletst. Ikke vind het ook leuk om eventueel met meerderen te gaan, maar 3 is wel een beetje rot aantal dan moeten we misschien zorgen dat er een vierde bij komt.

Lijkt het je leuk laat het mij en ikke even weten dan kunnen we verder kletsen.

Groetjes Monique

Hey Monique,

Dank voor de snelle reactie. Het is niet zo dat ik perse met 2 personen op reis wil. Met meerdere vind ik ook prima. Maar dan is het wel fijn als we met een even aantal zouden zijn.
Als je me jouw mailadres zou willen sturen dan kunnen we via de msn elkaar wat beter leren kennen en kijken wat iedereen wil.

Groetjes, Hanneke