Hallo, ik ben Monique, een vrijgezel(lige), spontane meid van 33 jr. uit de Zaanstreek!
Voor aankomende zomer ben ik op zoek naar een reisgenote/reisgenoot om samen mee op vakantie te gaan naar een zonnige bestemming in mei, juli of augustus.
Mijn ideale vakantie is eigenlijk een combinatie van lekker uitrusten, actief bezig zijn en dingen ondernemen. Ik vind het heerlijk om op het strand te liggen, maar liever niet de hele dag, beetje afwisseling vind ik wel belangrijk, terrasje pakken, lekker uit-eten, excursies, fietsen huren, bus-/boottochten, jeepsafari, etc.
Doordat door omstandigheden mijn mede-reisgenoot mij niet kan vergezellen op een weekje cyprus in mei (17-24/05) ben ik op het laatste moment op zoek naar een plaatsvervanger.
Daar de vliegtuigstoelen reeds geblocked zijn en de reis speciaal voor mij wordt samengesteld is het niet mogelijk voor het niet gebruikte gedeelte een geldelijke vergoeding te verkrijgen. Omdat ik het zonde vind hier niets mee te doen, zoek ik iemand die hier wel interesse in heeft. Natuurlijk moet het wel klikken tussen ons, dus een gesprek/ontmoeting vooraf is een pre.
Zie jij het zitten om een gezellig week op Cyprus te hebben in mei voor heel erg weinig geld (alleen kosten voor maaltijden en drinken) laat het me dan snel weten.
Dit aanbod is alleen vandaag geldig.
Mvgr, Eerdie
Een weekje cyprus? Dat klinkt erg goed, maar zou graag wel iets meer van je weten. Leeftijd, beroep, hobby’s, interesses, wat vind je leuk om te doen op vakantie? Het is toch belangrijk dat we, als we samen op vakantie gaan, een beetje dezelfde interesse hebben.
Ik ben geen persoon die de hele dag op z’n luie gat op het strand kan liggen, maar vind het wel leuk om met een kleurtje terug te komen uiteraard.
Ik hou veel van fietsen, zwemmen, fotograferen, wat van het eiland zien en zelf kokkerellen
ik ben 41
de rest bespreken we nog
voeg me snel toe of mail [EMAIL=“snuitje41@live.nl”]snuitje41@live.nl
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen. http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5
Het type vakantie dat je voor ogen hebt, spreekt me wel aan. Ik hou er ook niet om de hele dag op 't strand te liggen, maar af en toe is wel lekker.
Zelf ben ik ook 33 jaar en woon in Limburg.
Ik heb vakantie van 16 augustus tot en met 7 september.
Laat maar even weten of je al iemand gevonden hebt en of die periode je uitkomt.
Hoe ver staan je plannen ? Ik heb onverwacht 3 weken vrij en zou graag een weekje weg willen vanaf heden. Ik ben zelf 43 en kom uit Amsterdam en hou van strand op z’n tijd, een beetje cultuur en natuur en 's avonds een terrasje met wijntje.
Groet,
Heb je al een reismaatje gevonden ?
Het valt niet mee he om iemand van rond je eigen leeftijd te vinden ?
Je vakantie omschrijving spreekt me erg aan. Ik heb nog niets geboekt en kan zeker nog vrij krijgen in juli of augustus.
Ik ben een vrijgezellige meid van 36 jaar uit Noord-Brabant. (Omgeving Bergen op Zoom)
Laat maar weten of je nog een reismaatje zoekt dan kunnen we verder mailen.