Ken je het probleem van vriendinnen die allemaal gesetteld zijn en met hun vriendje of man op vakantie gaan of vriendinnen die geen geld hebben?? Nou hier is iemand met hetzelfde probleem.
Ik ben een spontane meid van 29 jaar, woon in het midden van het land en ben op zoek naar gezellige meiden (niet lesbisch) om mee op vakantie te gaan naar de zon.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een verre bestemming, zoals Curacao of zo, maar sta altijd open voor andere ideeën als er maar zon is:zon02:
Ik vind het heerlijk om op het strand te liggen om bruin te worden, maar wil zeker ook wat van het land zien. Ben niet iemand die elke nacht in een discotheek staat te dansen, maar zo voor een keer of een terrasje pikken vind ik erg gezellig.
Ik ga het liefst buiten de zomervakantie om op vakantie, dacht zelf aan eind augustus/begin september en dan minimaal 12 dagen. Maar ook hierin (op de zomervakantie na) ben ik flexibel en valt er wel wat te regelen op mijn werk.
Bedankt voor je reactie…Heb ook even je eigen oproepje gelezen en het klinkt allemaal heel gezellig. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het alleen niet zie zitten om maar voor 9 dagen naar Curacao te gaan, vind dat toch echt te kort voor zo’n verre reis. Jammer…
Heb je al een reisgenoot gevonden?
Ik las je verhaal en voor mij een herkenbaar probleem. Ik ben 27 jaar en zoek een leuk maatje.
Curacao lijkt mij altijd al erg leuk en wellicht kan ik hier ook leren duiken,
mocht het je wat lijken dan hoor ik het graag
Cynthia
Jullie reacties geven me wel een dilemma haha…
Ben toch ook wel toe aan het uitvliegen uit huis en op mezelf te gaan, maar wil ook graag op vakantie. Nu is Curacao natuurlijk een bestemming waar je niet snel meer heen ga als je alle vaste lasten hebt, er is dan toch minder geld over. Althans voor mij;)…
De plannen na het posten van deze oproep intensiever geworden vandaar dat ik nu in dilemma ben…
Hoe zien jullie een vakantie, all-in of juist logies, hotel of appartement???
Enne Els, misschien is die 9 dagen toch nog het overdenken waard voor mij;)
K heb eerlijk gezegd geen idee wat nuu precies de beste plek is om heen te gaan…een beetje centraal op het eiland is wel handig misschien om wat te ondernemen…
Wat voor budget had je in gedachten voor de reis??
200 scheelt idd veel, snap dat je dat een hoop geld vind…