Mijn naam is Marinke en ik ben 30 jaar oud en woon in de omgeving van Zwolle.
Ik zou graag ergens in oktober op zonvakantie willen.
Alleen is ook zo alleen en daarom zoek ik een vrouwelijke reisgenoot. Ik vind het leuk om een auto te huren en wat van de omgeving te zien, lekker luieren aan het zwembad of strand en en s’avonds lekker uiteten te gaan.
Lijkt je dit ook wat dan hoor ik het graag! Ik zou het eventueel ook leuk vinden om met een groepje te gaan.
Mijn naam is Priscilla en ben ook 30 jaar oud.
Waar zou je heen willen op vakantie?
Kon dat in je berichtje niet zo snel terugvinden.
Ik heb donderdag een berichtje hier geplaatst over een vakantie naar Curaçao rond eind september/begin oktober.
Ik ben benieuwd naar jouw plannen.
Ik zat zelf te denken aan ergens binnen Europa omdat het weer dan nog best wel mooi kan zijn.
Zit jij aan de bestemming curaçao vast en de periode om daar naartoe te gaan?
Mijn keuze blijft toch wel Curacao.
Omdat je dan zeker bent van mooi weer en wil graag naar klein Curacao om zeeschildpadden te spotten tijdens het snorkelen.
Hi Marinke ik wil ook in oktober (herftvakantie) in EU even ertussen uit. Hetgeen jij omschrijft heb ik vorig jaar in Ibiza gedaan. Auto huren, dingen ontdekken/ondernemen, mooie stranden opzoeken, relaxen, uit eten, markten bezoeken etc etc.
Pricilla, ik ben ook in Curacao geweest maar mijn vakantie in Ibiza is me vele malen beter bevallen, en een stuk goedkoper (en dichterbij). Curacao is facilitair een stuk slechter, veel armoede, veel criminaliteit, onveilig gevoel, vroeg donker, dus ook minder vrijheid (vond ik). Ik zou er alleen niet heengaan. Wij hadden een duur hotel (Avila) en daar liep zelfs bewaking rond in avond. Dat vind ik persoonlijk niet prettig op vakantie.
Hoi Hoi, Is Aruba geen optie voor jullie?? Daar is het veiliger dan op Curacao en zag speciale aanbieding bij KLM voor 497 per persoon vanaf 30 Oktober. Ik heb een Huisje te huur vanaf 27 oktober. Het huisje heeft 2 slaapkamers en 1 badkamer voor slechts €70 per nacht inclusief alle verbruikskosten. Er komt alleen €55 erbij voor de eindschoonmaak. Auto huren kan ik ook regelen [emoji16] Bij interesse app me op 06-45109437.