Reismaatje gezocht Curacao

Hoi hoi,

Mijn naam is Priscilla, ben 30 jaar oud en woon in de provincie Groningen.
Ik werk fulltime in de horeca als bedieningsmedewerker.
Ik zou graag eind september/begin oktober voor 9 á 12 dagen op vakantie naar Curacao willen.
Maar alleen is ook zo maar alleen dus zoek ik een gezellige vrouwelijke reismaatje.
Dingen die ik wil ondernemen op Curacao zijn o.a: snorkelen, auto huren om het eiland verder te bekijken, lekker luieren op de mooiste stranden, trip naar klein Curacao, en naar één van de (strand)feestjes.
Mocht dit je aanspreken hoor ik graag van je.

Groetjes Priscilla

Hai!
Curacao ben ik al een keer geweest en ik wil zoooo graag een keer weer terug!
Wat een heerlijk eiland.
ik zie dat jij eind september, begin oktober graag wil.
ik kan tot 23 september, dan krijg ik de sleutel van mijn koopwoning. 2 weken hiervoor heb ik vrij. Zit jij erg vast aan je vakantie periode?

ik kan me trouwens helemaal vinden in het snorkelen, strand liggen, cocktailtjes, hapje eten, feestje meepakken en lekker relaxen.
Woon in Hardenberg en ben 28 jaar.

ik hoor graag van je������

Hoi Nadia,

Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik zit idd vast aan deze periode door mijn werk.
De periode dat jij kan zijn er op mijn werk al collega’s die dan op vakantie zijn of gaan.
Maar leuk dat je ook zo enthousiast bent over Curacao.
Ik ben er zelf ook al 2x geweest en het voelt inmiddels als een tweede thuisland.
Inmiddels is mijn laatste bezoek alweer 5 jaar geleden.
Ik kom er helemaal tot rust op de mooie stranden met de lekkere Frozen drankjes of cocktails.

Groetjes Priscilla

Hey Priscilla,

heb wel interesse in de trip,woon in Belgie Provincie Antwerpen,heb geen vaste periode om verlof te nemen dus dit kan wel voor mij,mocht je nog op zoek zijn nr n maatje dan hoor ik het wel,dit is nieuw voor mij en heb wel nood aan n heerlijke vakantie maar om alleen te gaan is r ook niks aan
Grtjs
Claire

Hee ik wil evt daar ook wel naartoe! Ik hoor graag van je als je nog op zoek bent! X Mandy

Klinkt goed curacao! Toevallig dezelfde periode vakantie. Heb je al een maatje. @mandy jij hebt ook een brede interesse qua landen. Leuk!

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

1 like