Reisgenootje gezocht voor 5 maanden Curacao

hallo allemaal,

ik ben van plan om van begin september tot begin februari volgend jaar naar curacao te gaan.
en aangezien ik niet zoveel zin heb om alleen te gaan, ben ik dus opzoek naar een reisgenootje!
ik ga daar niet heen voor een stage of voor school!!!
ik ga daar heen om te genieten van het land en ik ga daar ook werk zoeken in de horeca!
maar buiten werken ga ik zeer zeker genieten van het land en wil ik ook een hoop dingen doen maar ook lekker tot rust komen op z’n tijd:smile:

zijn er mensen geinteresseerd laat het me weten en wie weet ga ik wel met jou deze geweldige “vakantie” beleven

Groetjes Dees

Haaai,

Ik ben ook van plan om een paar maanden even ertussen uit te gaan! En zit dan ook aan curacao te denken. Ik ben er al eerder op vakantie geweest, en het lijkt mij erg leuk om te werken in de horeca op dit leuke eiland:)
Ik word dit jaar 20 jaar, en het lijkt mij leuk om met iemand dit te gaan doen!
Lijkt het jou ook leuk, let me know!

Groetjes Lisa

Hallo daar!
Ik ben ook van plan een tijdje te reizen! Helaas is september voor mij te vroeg. Ik ga eerst de zomervakantie in frankrijk werken op een camping en daarna wil ik een tijdje om de kas een beetje aan te vullen seizoenswerk gaan doen daar. Druiven en ander fruit plukken bijvoorbeeld. Het is altijd wel leuk om er niet helemaal alleen voor te staan en misschien kan ik dan van de door jullie opgedane connecties profiteren? (A) (denk aan werk en inwoning) Ik word in september 19.
Misschien tot ooit, anders heel veel plezier!

byebye

hoi dees

IK ben klaar met me opleiding en wil ook rond die tijd daar heen om te werken en te genieten van de omgeving en wil het liefst niet alleen
ik ben 20 jaar eind november 21 woon in rotterdam ben spontaan
nou als het je wat lijkt
hoor ik het wel

liefs sam

hoi mijn naam is maaike , 25 jaar en vertrek medio dit jaar ook naar Curacao. Heb gelukkig daar wat kennissen zitten. Ik regel verblijf via nederland en ga daar op zoek naar een horeca baan. Ze zien nederlanders graag komen daar! ik zoek ook een reisgenoot, of genoten waarmee ik misschien een appartement kan delen. Dat is goedkoper en gezelliger! let me know! groejes [EMAIL=“maaike160282@hotmail.com”]maaike160282@hotmail.com voeg me even toe

hoi dees, Ik ben ook van plan om voor een paar maand naar curacao toe te gaan. Alleen ik wil graag medio januari weg en ik zou ook wel graag de andere 2 eilanden zien. Je mag me anders wel toevoegen op msn marinkekalter@hotmail.com.

Ik wil ook… :smiley: Bijna 20 jaar… Gestopt met school en wil er even lekker tussenuit! Genieten… En werken!
Iemand interesse –> [EMAIL=“ingeliseleeuwen@hotmail.com”]ingeliseleeuwen@hotmail.com

Groetjes Ingelise