Reisgenootje Curacao gezocht

Heej, mensen, alles goed? Ik ben sipke ben 19 jaar en ik ben op zoek naar iemand die voor een half jaartje, (of langer) naar curacao wil, Ik ben al druk op zoek naar werk daar. Maar wil natuurlijk ook genieten van het heerlijke weer. Ik wil liever niet alleen, alleen is ook maar alleen toch. Wie o wie?? naja k hoor het wel. [EMAIL=“s-hog@hotmail.com”]s-hog@hotmail.com:arrow: :retard: :confused:

hoi spike…

Ik ben ella 20 jaar oud en ga in juni examen doen ik wil dan graag in september/oktober een half jaar of langer naar curacao…
ik wil wel met je mee!!!
Wat voor werk wil je gaan doen dan?
Ik heb al heel wat leuke dingen gezien!!

groetjes
ella

Heej ella, Ik zat zelf te denken aan horeca, het maakt me op zich niet uit wat voor werk. ik ben over 2 weken klaar met mijn opleiding. En wil gewoon even iets anders. voeg me anders maar toe op msn! [EMAIL=“s-hog@hotmail.com”]s-hog@hotmail.com dat praat wat makkelijker. groetjes sip

Misschien dus toch nog mensen die begin juli al van de partij zijn!? dat begint er meer op te lijken!:slight_smile: Ik ben wel jaloers op jullie dat jullie een half jaar (of langer!) gaan! Lijkt me heerlijk! Maar ja, laat ik er eerst maar 6 juli naartoe gaan. En ik mag niet zeuren want met kerst zitten we daar ook weer in de zon…jaja laat ik 1 waarschuwing geven: als je eenmaal met het curacao-virus besmet bent, kom je er nooit meer vanaf!:slight_smile:
Groetjes en wie weet tot daar!
Maxime

Hey meiden,

Zelf studeer ik begin juli af en loop ook met het idee om rond of na de zomer naar Curacao te vertrekken om daar te gaan werken voor ongeveer een half jaar. Ik wil dan graag in de zorg of de horeca werken, ik heb met beide ervaring.
Wanneer willen jullie gaan en hebben jullie al concrete plannen voor hoe jullie het precies aan gaan pakken? Ik ben trouwens 20!

Ben benieuwd
Groetjes Esther

Heej,
Ik ga juli-aug-sept naar curacao!
Heb via wereldstage een stageplek, huisvesting en vergunning geregeld… Is wel prijzig (bijna 700 euro) maar dan weet je wel zeker dat t goed zit!
Lijkt me leuk om alvast met jullie te mailen! En strax in curacao van t zonnetje te gaan genieten!
Groetjes, Jess

Hoi hoi mensen, jullie maken me jaloers. Ik ben nl zelf een curacaose en zal dolgraag ook voor zolang willen gaan. Jammer dat ik niet met jullie mee kan maar geniet er in ieder geval veel van. Er valt op zich best veel te doen en als jullie vragen hebben of zoiets stuur dan maar een bericht dan kijk ik of ik ze kan beantwoorden

Hey hey,

Ik hoor erg vaak dat mensen hun verblijfplaats en werk/stage geregeld hebben via Wereldstage. Zelf vind ik dit best wel duur, is het moeilijk om de dingen zelf te regelen? Het lijkt me in ieder geval leuk om in contact te komen met mensen die ook rond de zomer vetrekken!

Groetjes Esther

Ik wil zelf rond december dit jaar naar Curacao… Ook werken in de horeca lijkt me echt super. Ben al op zoek naar woonruimte… Ik zie veel mooie dingen op www.casacama.com
Ik hoorde van een vriend van me die er nu ziet dat het echt niet moeilijk is om daar werk te zoeken. Je gaat vaak heen om te vragen of ze nog iemand nodig hebben en dan kan je morgen beginnen!
Ik ga sowieso wel vanuit hier wat sollicitatie doen maar als het niet lukt ga ik gewoon zelf heen en zie ik daar wel of het gaat lukken!

Groetjes Yvon

hallo Esther, ik lees nu net je berichtje, ik heb ook plannen om naar curasao te gaan voor een haf jaar (of langer) ik studeer in juni af voor Verzorgende IG, ik zou dan ook wel in de zorg willen werken, kan je me mischien mailen? mijn adres: [EMAIL=“rosanne__xx@hotmail.com”]rosanne__xx@hotmail.com
Groetjes Rosanne (20 jaar)

Hey!!

Ik heb zelf ook even gereageerd!
K wil deze zomer rond juli ook heel graag naar Curacao voor een aantal maandjes werk.
En ben ook nog opzoek naar reisgenootjes dus wie nog wil??? :smiley:

Let me know! 

Groetjes Marjolein

Ik wil ook graag werken in curacao.
Maar wil eigenlijk al zo snel mogelijk iemand die ook niet lang meer kan wachten:)
Gr twan

Hey heyy
Ik ben mandy 20 jaar en ben eind augstus klaar met mijn studie.
Middelbare hotelschool en heb ook mijn horeca diploma’s
(Hygiéne en wijn certificaat)
Wil graag begin september voor een paar maanden in Curacoa werken.
Het liefst bij Mambo beach of Seaquarium.
Heeft iemand al eerder ervaringen hiermee of kan iemand mij helpen?

Groetjes Mandy