Reisgenootje Curacao

Holaaaaa

Alles goed met jullie!?
Met mij wel, behalve dat ik op zoek ben naar een mede reisgenootje.
Ik wil rond augustus/september voor een half jaar naar curacao toe. Hier wil ik gaan wonen en gaan werken! Hiervoor zoek ik een reisgenootje die met mij mee wil! Wil liever niet alleen gaan namelijk.
Op dit moment heb ik nog niks gepland en het liefst doe ik dat ook samen met iemand!
Wie o Wie!!! :smile:

Ik zou het leuk vinden reacties te krijgen!!!

Ik ben trouwens een meid van 19 jaar en tegen die tijd 20.

Hee!
Mijn naam is Inge en wil ook graag werken in het buitenland en het liefst ook niet alleen gaan. Ik wil alleen pas in sept okt gaan omdat ik in de zomervakantie een aantal verplichtingen heb. Ik ben trouwens 20 jaar en in april word ik 21. Ik hoef niet perse naar Curacao een ander eiland op de Nederlandse Antillen lijkt me ook leuk. Hoop op een reactie terug!
Groetjes Inge

Hoi Inge!
Leuke reactie! Lief van je!!
Ben blij dat ik niet de enige ben die lekker op reis wil! en daarnaast gewoon wil werken! Omdat ik niks gepland heb nog is het voor mij geen probleem om dit een maand later te doen. (dus: September Oktober) Wel ga ik het liefst naar Curacao, maar mocht dat niet lukken met onderdak of iets dergelijks dan sta ik ook open om naar Bonaire of Aruba te gaan!! Misschien dat we samen voorbereidingen kunnen treffen of eventueel eerst ff msnnen o.i.d om elkaar beter te leren kennen!!
Laat maar weten hoe jou ideen hierover zijn!!!

Groetjes…

Marloes

Hee!
Wat super dat je al zo snel reageert! Mijn mailadres is [EMAIL=“ioeben@hotmail.com”]ioeben@hotmail.com Lijkt me wel verstandig om elkaar eerst te leren kennen, straks liggen we elkaar niet of zoiets!:smile: Ik woon trouwens in Zeewolde (vlakbij Harderwijk) en ben dit jaar gestopt met school en weet nog niet wat ik volgend jaar wil, daarom lijkt het me lekker om gewoon een poos weg te gaan en iets nieuws te doen.
Groetjes

Daar was ik ook alweer!!!
Jij ook zeker een snelle reactie!! goed bezig! :slight_smile:
Ik zal je zo even toevoegen op msn! want het is inderdaad wel makkelijk elkaar beter te leren kennen!
Je woon niet heel ver weg moet ik zeggen… ik woon vlak bij Amersfoort! Dus ken het wel!!
En ook ik ben gestopt met school afgelopen jaar… helaas maargoed! Komend jaar heel iets anders.
Wie weet spreken we elkar vanavond op msn wel even!!

Groetjes!

jeetje ik dacht dat ik de enige was die een reisgenootje naar curacao zocht en die gestopt was met school om een jaartje wat anders te gaan doen haha! erg leuk misschien zie ik jullie wel rond die tijd op curacao!
groetjes!

Neeeej je ben gelukkig niet de enige!! :smiley: hahahah
Zijn er volgens mij nog veeeeel meer!!!
En ja stoppen met school… je moet wat he! :stuck_out_tongue: hahaha

Wie weet tot dan!!!
Mail anders een keertje!!!

Groetjes!

Hallo Marloes,

Ik ben Rachèl, 19 jaar oud en op zoek naar een leuke, gekke en enthousiaste reisgenoot (tegen die tijd zou ik diegene graag vriendin noemen, toch fijn als je elkaar een beetje kent als je gaat!) om mee naar Curacao te gaan. Heb er toen ik jong was 2 maanden gewoond en heb altijd terug gewild naar dat fijne eiland. Wil jij ook voor langere tijd gaan, en heb je nog geen reisgenoot gevonden (of misschien ook wel, met meerdere is natuurlijk ook leuk…) mail me dan even! Groetjes Rachel cementmolen@hotmail.com

heej marloes, Met mij alles goed:finger: , Ik kwam toevallig dit topic tegen, ik ben namelijk hetzelfde van plan, en had ook zoiets (ik wil liever niet alleen). Ik ben al een tijdje op zoek naar vacatures op dat eiland, maar heb nog niks definitiefs kunnen regelen. Ik weet niet of jij al werk daar gevonden hebt? Naja ik wou even laten weten dat ik er wel voor open sta.
ow ik heet sipke btw, ben 19 jaar, en word in september 20. naja k hoor het wel. :smirk: greets. [EMAIL=“s-hog@hotmail.com”]s-hog@hotmail.com

Hoi Rachel!!!
Uiteraard lijkt het me ook een leuk idee nader kennis te maken!!! Ben op ditmoment ook al bezig met inge! Dat is der persoon die als eerst heeft gereageerd op mij bericht!! Wel leukdat je een reactie heb geplaatst!!
Wie weet kunnen we elkaar beter leren kenne!!!
Groetjes Marloes

check: http://www.curacao2006.pagina.nl, hierop zul je zien dat een reisgenootje echt niet nodig is op curacao. Er zijn zoveel ‘studentenhuizen’ met nederlanders die een half jaar in curacao stage lopen of in de horeco werken!! Succes

oeps: http://curacao2006.punt.nl

Thanks!!! (K)

hey marloes…

Ik ben ook van plan om naar curacao te gaan!!
Wat voor werk wil je gaan doen dan, ik zelf in de horeca,
misschien lijkt het je leuk om samen te gaan ik wil zelf graag in
september want ik moet tot augustus in mn huidig bedrijf blijven
werken!!

groetjes ella

Jammer dat jullie allemaal pas in augustus naar Curacao komen! Maar we komen elkaar vast wel tegen! Mocht je eerder in de buurt zijn…vanaf 6 juli ben je van harte welkom in de Nieuwestraat in Punda!
ayo!:slight_smile:
Maxime

Maxime!!! Geniet van maar van vast!!!
En we komen je vast tegen die tijd wel tegen!! :smiley: Ga ik wel vanuit uiteraard!!!
Anders kom ik je gewoon opzoeken1 :stuck_out_tongue: hahaha gaat goedkomen!!!

Enne…

Ella, T lijkt mij ook leuk om in de horeca of toerisme iets te doen!!! Maar als ik werk heb vind ik het goed! :smiley: heeee makkelijk!! Wil er gewoon een tijd tussenuit!! Mail anders gewoon een keer!! Kunnen we elkaar beter leren kennen!!!

Groetjessss Marloes!!!

Hai meiden,

Bij deze dan nog maar eens iemand die het plan heeft om rond de zomer naar Curacao te gaan om te werken! En ook ik vind het leuk om dat samen met iemand te doen! Ik ben 20 jaar en ben nu bezig met afstuderen, ik hoop begin juli klaar te zijn.
Het lijkt me leuk om van iemand te horen en misschien wat plannen uit te wisselen!

Groetjes Esther

He meiden,
Ik heb mij ingeschreven bij wereldjob.nl zij zijn nu voor mij op zoek naar werk. Ik wil ook in september voor een aantal maanden naar curacao. ben net afgestudeerd aan de pabo en wil er even uit. Ik wil in de horeca werken omdat je daar ook wat verdient. Dit is mn mail: [EMAIL=“jamytomassen@hotmail.com”]jamytomassen@hotmail.com wie weet kunnen we wat regelen!:thumbsup:

IK OOK!!!

Haha… ik heb het ook in de planning en ja… werk vanaf NL al regelen is erg moeilijk heb ik begrepen.
Zelf zou ik BEGIN JULI willen gaan, ik heb ook nog geen reismaatje en ben van plan daar ongeveer 2 maandjes te gaan werken. Mijn studie begint weer in september.

Hopelijk is er iemand die ook plannen heeft maar nog geen reismaatje en/of zekerheid van werk…
Dan kunnen we misschien samen kijken hoe we het gaan doen :wink:

Btw… k ben een meisje van 22.

Ik Hoor Het Wel!! :smiley:

Groetjes May

hallo
even voorstellen ik ben esther ik ben 20jaar oud ik studeer eind juni af als verzorgende ig en wil daarna ook graag naar curacao.
zou het fijn vinden als ik al iemand kon of om idd een reisgenootje te vinde…?
Groetjes