Inmiddels ben ik al weer 2 jaar terug vanuit Curacao…Ik heb destijds 6 maanden gewerkt voor mijn vorige werkgever. Het kriebelt al weer een tijdje en daarnaast kan ik hier niet aarden en heb ik het wel weer gezien.
Dus besloten om weer naar Curacao te gaan, voor hoe lang? Ik weet niet, 6 maanden, een jaar, misschien langer…Ik wil graag eind september/begin oktober vertrekken.
Nu heb ik wel 1 ding; vindt het niet zo leuk om alleen te gaan…(buiten dat je op Curacao makkelijk contacten legt)…het lijkt me leuk om samen/meerdere mensen te gaan…
Zodoende kwam een vriendin met het idee om een advertentie te plaatsen voor een reisgenoot…wel gek, maar wie weet…
Wat betreft accomodatie/huisvestiging heb ik meerdere mogelijkheden, dus dat komt wel goed…in samenspraak kunnen we dit bepalen, misschien ook afhankelijk van het budget.
Auto/jeep is ook geregeld…
Ik ben van plan om wellicht op zoek te gaan naar werk / vrijwilligerswerk…dat zie ik daar wel…
Wat over mij; ik ben 32 jaar…hou van gezelligheid, lachen, beetje gek doen, zon & strand, feestje, niks doen, maar ook wel over het eiland crossen, socializen, eten & drinken, duiken, kitesurfen, terras hangen…oh ja, bbq’en…
Dit is het wel…Mocht je het leuk vinden, met hetzelfde idee rondlopen of al concrete plannen hebben, dan hoor ik het graag…Ik ben benieuwd…
Heb ook een advertentie geplaats op wereldwijzer: emigreren…maar niet alleen.
er hat al iemand gereageert dat hij ook naar Curacao ging.
Curacao lijkt me wel wat, het is er lekker warm en dat heb ik wel nodig, maar vraag me af of het niet te vochtig is. (inverband me aandoening)
Heelaas kan ik dit jaar nog niet weg, zit nog even ergens aan vast! en daar baal ik echt van…