Reisgenootje Curacao juli 2007

:smile: Hi!

In alle enthoussiastme van me heb ik besloten deze zomer in Curacao te gaan vertoeven :finger:
Ik wou graag vanuit Nederland werk regelen maar heb gemerkt dat dat errrrug moeilijk gaat en het ’ Op de Bonne Fooi ’ manier een betere optie zal zijn.

**Nu ben ik opzoek naar een reisgenootje die net als mij begin juli wil vertrekken **en daar wil gaan werken in horeca/fitness/duiken e.d. baantjes.

Maybe kunnen we samen iets regelen? :biggrin:

Met z’n 2en is tog leuker dan alleen. Meer mensen zijn ook welkom OFCOURSE.

Hopelijk hoor ik snel iets van iemand :smile:

Groetjes May

waarom ga je niet alleen?

Hoi May,

Ik ga als het goed is begin juli naar Curacao. Ik ben bezig om als au-pair iets te regelen, maar horeca/toerisme en sport lijkt me ook erg leuk!!

Heb je zelf al dingen geregeld?

Ik hoor het wel van je:slywink:

Groetjes Arlette

Ik ben ook op zoek om daar naar toe te gaan eigenlijk al per direct iemand nog tips of zin:)
gr twan

Hiii,
Ten eerste, vind ik het knap van je dat je zo op de bonne fooi wilt gaan. Maar ik wilde je vragen waarom curacao? Ik zit er zelf over na te denken om naar aruba te gaan voor een tijdje en ik vroeg me af of dat je ook wat lijkt?:smile:

Groetjes
Claudy

Hey,

ik ben een studente van 22 jaar, en ben ook op zoek naar een leuke vakantie plek met eventueel een baantje erbij. Voor hoe lang wil je eigenlijk op vakantie gaan?

groetjes Rosa

hallo

Ik lees nu net toevallig je mailtje. Mijn vriend en ik zijn bezig met een land uit te kiezen waar willen gaan werken en wonen. Voordat we daar iets willen gaan kopen. Je zit er nu volgens je planning, al een paar maanden en ik ben benieuwd hoe het je daar vergaat? Makkelijk werk en woonruimte kunnen vinden? Is het wonen daar betaalbaar en kun je van het geld leven dat je verdient? wij willen namelijk ook eerst voor een baas werken en daar een tijdje te woenen en te proeven of het iets voor ons is voordat we iets gaan kopen.

ben benieuwd naar je ervaringen

Groetjes Madelief en Michel