Reisgenootje Curacao

hallo allemaal, ik ben sipke ben 19 jaar oud en ben net klaar met mijn opleiding, ik zou nu graag voor 5 a 6 maanden naar curacao willen gaan, het lijkt me echt super om ff wat anders te doen, ik zou daar graag werk willen zoeken, iets in de horeca ofzo, en tegelijkertijd lekker relaxe en van het mooie weer, stranden etc te genieten. Alleen zou ik liever niet alleen willen gaan, daarom zoek ik een leuk gezellig, prettig gestoord reisgenootje die met me mee zou willen gaan:retard: :drugged: , lijkt je dit wat? ik hoor graag van je… wie weet… greets.

hey hey

ik ben ook klaar met me opleiding en zou eind dit jaar die kant op willen
om te werken enz
Weet alleen niet wanneer jij van plan bent om te gaan

ik ben 20 jaar hou van gezelligheid spontaan

ik hoop wat van je terug te horen
liefs sam

hoi, mijn naam is maaike , 25 jaar en ben van plan om in sept naar curacao te vertrekken. Heb enige connecties in Cura dus dat komt allemaal wel goed. Ik ga ook een tijdje in de Horeca werken om wat onder de mensen te komen. Mocht ik langer blijven ga ik werk zoeken in de schoonheidsverzorging. Heb je interesse voeg me dan even toe, maaike160282. Ik ben al bezig met een aantal app. groetjes maaike

Hoi Sipke…! Prettig gestoord, voel me helemaal aangesproken! :wink: Ik ben gestopt met school en wil er ook een tijdje tussenuit!
Ben op zoek naar een nieuwe ervaring, wil ook gaan werken en relaxen!
Najaah geen idee wat ik nog meer in dit hokje zal zetten, maar mocht je interesse, vragen hebben of gewoon gezellig wil kletsen hoor ik het wel! :wink:
Groetjes!