Reisgenoot Gezocht > 6 maanden - Curacao

Hi Toekomstige Reisgenoot,

Ik wil op een korte termijn naar het zonnige eilandje Curacao gaan.
Ben er al vaker geweest, alleen ben ik op zoek naar een reis- en huisgenoot.

Ze spreken naar de nederlandse taal, dus dat gemakkelijk met de taal.
Tevens kan je heerlijk genieten en rusten.

Ik ben 23 jaar (vrouw) en houd van GENIETEN (uitgaan, strand, eten etc)!
Wil gewoon weg uit het koude kikkerland, en wellicht wat groots opbouwen in het buitenland.

Do you DREAM BIG, en zet jij altijd door. Aarzel niet, en reageer!

Een marktconformsalaris voor nu, maakt mij al blij en daar neem ik al het genoege mee in Curacao.

Gr,
Wereldreizigsterrrr:wub:

Heay reizigster! Ik ben al eerder in curacao geweest en heb deze zomer bij een aantal hotels/restaurants gesolliciteerd voor deze winter! In principe kon ik toen al beginnen
Alleen wat ik wel een nadeel vind is dat het salaris onzettend laag is!je kan toch niet rondkomen van 500 euro,waar nog je kosten enz voor woning af gaan etc. Hoe ga jij dat doen dan,en heb jhe wel al een woning? Ook heb je daar zeker een auto nodig!

1 like

Hey Thalyssa,

Ik heb best wel veel werkervaring. En je hebt gelijk, de bedragen liggen niet ontzettend hoog.
Alleen als je geluk hebt kan je een salaris krijgen rond de 1000euro. En als je kosten zoals woning gaat verdelen, is het al een stuk goedkoper.
En inderdaad een auto is een MUST, maar daar voor heb je ook ‘‘bedrijven die stagiares’’ auto verhuren.

En ja restaurants/hotel is inderdaad wat aan de lagere kant. Nu zoeken ze bijvoorbeeld personeel bij de Santa Barbara Resort??..

Lijkt mij heel erg leuk! Wat voor werk ga je daar doen en wanneer ga je erheen?