Hallo,
Ik ben Lisa en ben 20 jaar.
Ik doe de opleiding toerisme en wil in november voor een half jaar naar Curacao om stage te lopen, het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen die ook van plan zijn rond die tijd naar Curacao te gaan!!
hoihoi marloes!! HOOFD Van deze topic!!!
ik vind curacao super mooi op plaatjes. en scheelt dat men er nederlands praat.
ik zou heel graag meewillen, alleen ga ik wel weer naar huis eind augustus. ik begin namelijk aan een nieuwe opleiding!!! JEEEEEEEJ:lol: eindelijk! want ik ben al ruim een half jaar gestopt met mijn opleiding!:drugged:
Is er al iets bekend! ik zie dat je meer positieve reacties hebt!! super!![]()
ik hoor graag van je…
oja… naam: esther … 19 jaar… typeer mezelf als: spontaan, gezellig, actief, soms prettig gestoord, sociaal!
kom uit noord -brabant:D
HOOI may!!
ik heb plannen, maar idd geen reisgenootje! ik wil ook begin jullie gaan en eind augustus terug zijn omdat dan me opleiding weer begint!
ik ben een meissie van 19;) heb eigenlijk nog nooit gereisd… maar ben totaal geen tutje en maak nooit erges een punt van.
ik hoor graag van je!
groetjes esther
typeer mezelf als: gezellig, spontaan, sociaal, actief. soms prettig gestoord.
Nou ok dan doe ik ook maar mee…
Ik ben Ingelise bijna 20 jaar… En jaja ook gestopt met school! En wil er ook graag even tussenuit! Maar zo te lezen zitten alle gestopte studenten van ongeveer 20 jaar op curacao
Contacten?
Hmmm ik was hier al een tijd niet meer geweest!
Dit omdat het thuis beetje choas was!!! Mijn arme moedertje had een verbrijzelde knie en is nu revaliderende!
Mijn reis naar Cura is dus helaas ook uitgesteld!!
Wel super leuk al die reacties te lezen1!!! Echt heel gaaf!!!
Mijn plannen zijn verhuisd naar Januari 2008!!! Dit omdat het thuis dan weer beetje op orde is en ik tot die tijd onder contract kan blijven werken bij mijn huidige werkgever!!!
Het plan is er dus nog steeds!!
En aangezien er zoveel vet leuke reacties zijn hebben jullie ook zeer zeker wel iets aan elkaars reactie toch!?!
Ik laat snel weer iets horen!!!
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zoiets wil doen!!!
Dikke knuffel voor jullie allemaaall!!!
MArloes!!!
Haai,
Ik ga in augustus voor 5 maanden naar Curacao om daar stage te gaan lopen.
Dus alleen zou je daar nooit hoefen zijn;)
Kusss Steef
heey heey!
super leuk dat je gaat!
ik ga zelf ook 20 november naar curacao om daar te koken voor 6 maanden
groetjes
Ik ga eind februari 2011 naar Curacao, wie is er dan ook op het eiland te vinden en is in voor een dagje strand of een avondje stappen?
Ben dus niet echt op zoek naar een reisgenoot (accommodatie en vlucht is al gefixt) maar naar iemand die het net als ik leuk vind om de mooie plekken van Curacao op te zoeken.
Mira, 23 jaar
Als je nog een betaalbare verblijfplaats zoekt ga dan naar: www.gezelligestagiairehuiscuracao.com
Wij verhuren aan stagiaires, werkende personen en vakantiegangers.
Met vriendelijke groet,
Teresita