Reisgenote Curacao 2012

Hoi

Ik ben Els, ben 28 jaar en woon in Zwolle
Ik zoek een reisgenoot (vrouw tussen de 25 en 30jaar) die samen met mij in de zomer van 2012 naar Curacao wil

Ik ben helemaal gek op reizen. En aangezien ik dit jaar niet weg ga ben ik al aan het kijken voor volgend jaar. Curacao staat al heel lang op mijn lijstje. Ik wil daar graag lekker op het strand liggen en relaxen maar ook zeker wat van het eiland zien. Evt nog een paar dagen Aruba erachter aan plakken.
Maar omdat ik in de kinderopvang werk (peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang en ik weer een nieuwe opleiding ga doen) kan ik dus alleen in de zomervakantie.

Graag hoor ik als je ook naar Curacao wil volgend jaar.

Groetjes Els

Beste Els,

Wat leuk om je oproep gelezen te hebben over Curaçao.
Ik zou ook heel erg graag willen gaan in de zomervak. van 2012
omdat ik ook op school zit en toevallig ook de opleiding Pedagogisch
Werker Kinderopvang volg. Ik ben 23 jaar, ik hoop niet dat je dat een probleem
vind? Ik houd ook van relaxen, maar wil zeker wel wat van de omgeving zien!

Groetjes,

Angel

hoi els

ik heb je oproep gelezen en ben wel geintresseerd. ik heb curacao ook al heel erg lang op mijn lijstje staan… welke weken had jij ingedachten??

ik hoor het graag

groetjes patricia

Hallo meiden,

Dit klinkt wel heel erg aantrekkelijk:zon02:
Wat voor weken wilde jullie gaan???

Groetjes

mijn voorkeur gaat uit naar de weken 33tot 36 ivm vakantie werk

Even afhankelijk van een beslissing op mijn werk zou het voor mij niet uitmaken…
Ik ben trouwens 29 jaar en kom uit het midden van het land. Werk ook in de kinderopvang toevallig.

Hoe oud en waar kom jullie vandaan??

ik ben 29 en kom uit waalwijk het noorden van brabant

verder werk ik als filiaalmanager in een drogisterij…

Allemaal redelijk van dezelfde leeftijd dus… :)…

Els heb je zelf ook nog interesse om te gaan of niet??

Heb je al iemand gevonden?? Lijkt me leuK! :slight_smile:

Haai allemaal,

Ik heb mijn vakantie Curacao al geboekt. Ik ga 18 juli tm 1 augustus.
Mijn ouders hebben daar een appartementje gehuurd en dan ga ik natuurlijk graag mee! :vak02:
Ik ben bijna 24 en heb wel zin in een paar avondjes een feestje op te zoeken en wat drankjes te drinken in het uitgaansleven van Curacao. Mag ik één dezer dagen een keertje bij iemand aansluiten? :cheer:

curacau, ja daar ga ik graag mee naar toe… Zijn er nog mensen die daar heen willen, maar nog geen leuke en gezellige reisgenoot hebben…? Ik ben zelf een gezellige dame van 21(bijna 22) jaar.

Stuur me dan maar een pbtje…