Reisgenote gezocht om eind feb/maart naar Curacao of Aruba te gaan

Hoi

Ik ben Els, ben 29 jaar en woon in Zwolle
Ik zoek een reisgenoot (vrouw tussen de 25 en 30jaar) die samen met mij in februari/maart naar Curacao wil

Ik ben erg gek op reizen. En aangezien ik dit jaar niet weg ben geweest ben ik al aan het kijken voor volgend jaar. Curacao staat al heel lang op mijn lijstje. Ik wil daar graag lekker op het strand liggen en relaxen maar ook zeker wat van het eiland zien. Evt nog een paar dagen Aruba erachter aan plakken.
Maar omdat ik in de kinderopvang werk (peuterspeelzaal en
buitenschoolse opvang ) kan ik maar een dag of 10 gaan.

Graag hoor ik als je ook naar Curacao wil volgend jaar.

Groetjes Els

Zijn er geen meiden van rond mijn leeftijd die volgend jaar naar Curacao wil?
Heb al vaker een bericht over Curacao erop gezet, maar krijg daar helaas geen reacties op.

Ik wil er zo graag heen, maar alleen zie ik echt niet zitten.
Als het kan ga ik liever niet georganiseerd. Maar gewoon zelfstandig.

Als er nog meiden zijn die er volgend jaar graag heen willen hoor ik het heel graag. Mag ook wel iets later in het jaar, als dat beter uitkomt.

Groetjes Els

Hallo,

Ik ben vorig jaar Februari alleen naar Curacao gegaan.
Nu heb ik het ‘geluk’ dat ik makkelijk nieuwe contacten leg en daar een kennis heb wonen.

Maar ik denk dat als je zelf open staat voor een praatje en niet bang bent om zelf op mensen af te stappen je een top tijd kunt hebben daar alleen…

Hoi

Ik ben 28 uit Noord brabant en wil eigenlijk net een gezocht reisgenote plaatsen voor eind februari begin maart naar Aruba. Maar begrijp dat jij juist vooral graag naar Curacao ga.
Ben wel iemand die ook goed alleen kan zijn/dingen kan doen, maar ondanks dat lijkt het me tch fijn om met iemand te gaan.

Groetjes Cil

Hoi Cil.
Ik vind ARUBA op zich ook wel ok. Alleen mijn nichtje woont op Curaçao. Vandaar dat het me wel leuk leek om daar heen te gaan.
Maar vind ook goed om bv een nacht of 2 nog naar Curaçao te gaan. En verder naar Aruba.
Of een combi reis van beide.
Laat maar weten. Heb jij een vaste periode dat je er heen wil of is iets later ook ok?
Groetjes Els
els_velthuis@hotmail.com

Weet niet zeker of je in de gaten heb dat ik eerder elssie1 ben.
Heb nu ander account. Maar nog dezelfde wensen
Groetjes.

Hallo Els,

Ik heb het voornemen om in april naar Curacao te gaan voor een paar weken, voor een werkvakantie, namelijk zanglessen en workshops geven op een (muziek)school. Uiteraard ben ik niet alleen maar aan het werk, dus een reisgenoot zou super zijn. Indien je interesse hebt hoor ik het graag.

Groetjes Janneke

Ga je stage lopen of werken op Curacao en ben je nog opzoek naar een sfeervolle nette verblijfplaats? Dan hebben wij wat je zoekt!

Wij verhuren nette kamers en een appartement centraal gelegen op 5 a 10 minuten afstand van Willemstad.

Prijzen:

Kamers vanaf €265,- inclusief gas, water, kabel tv en WIFI

Appartement vanaf €425,- inclusief gas, water, kabel tv en WIFI

Voor meer informatie:www.gezelligestagiairehuiscuracao.com