Reismaatje gezocht Curacao zomer 2012

Hallo,

Ik zoek een reisgenoot (vrouw tussen de 25 en 30jaar) die samen met mij in de zomer van 2012 naar Curacao wil

Ik ben helemaal gek op reizen. En aangezien ik dit jaar niet weg ga ben ik al aan het kijken voor volgend jaar. Curacao staat al heel lang op mijn lijstje. Ik wil daar graag lekker op het strand liggen en relaxen maar ook zeker wat van het eiland zien. Evt nog een paar dagen Aruba erachter aan plakken.
Maar omdat ik in de kinderopvang werk (peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang en ik weer een nieuwe opleiding ga doen) kan ik dus alleen in de zomervakantie.

Graag hoor ik als je ook naar Curacao wil volgend jaar.

Groetjes Els

Heey,

Als je van reizen houd en van een mooie omgeving dan zou ik niet naar Curacao gaan! Ik ging in juni ook met een grote verwachting heen over hoe mooi alles moest zijn! Het is mij echt ontzettend tegengevallen! Oke… de stranden zijn mooi, maar km’s lange stranden vind je er niet. Daarnaast is het gewoon bizar dat je entree moet betalen voor de stranden. Het is niet veel dat je moet betalen maar toch je moet wel betalen. Op het eiland valt eigenlijk weinig te zien behalve de kleine stranden. Daarnaast is het landschap erg dor en zeer vervuild. Mensen gooien hun afval allemaal op straat. Willemstad is verder wel leuk, alleen is alles al om 18:00 dicht. Als ik jou was zou ik een andere mooie reis boeken, er zijn namelijk veeel mooiere plekken waar je naar toe kan voor hetzelfde geld. (Bali bijvoorbeeld). Succes!:slight_smile:

Groetjes,

Michard