Reisgenootje gezocht voor werken op Curacao 5/6 maanden

Hallo allemaal!!

Ik zal me eens even voorstellen. Ik ben Katie en kom uit amersfoort, ik werk nu al twee jaar na me diploma en ben van plan om volgend jaar te beginnen met een studie. Nou wil ik voor die tijd er even lekker tussen uit gaan! En mijn voorkeur gaat het liefst uit naar werken op de nederlandse antillen voor ong. 5/6 maanden. En dan vertrekken rond januari/februari 2009. Ik weet dat je daar genoeg mensen ontmoet, maar zou het toch een stuk leuker en gezelliger vinden om samen met iemand te gaan.
Zijn er meer mensen met een beetje dezelfde ideeen als mij?
Dan hoor ik graag van je!!

Je kan me ook mailen op: [EMAIL=“ka_tie500@hotmail.com”]ka_tie500@hotmail.com

Groetjes Katie!!

Hey Katie,
Zelf wil ik ook graag ergens in de zon werken vanaf eind januari, in de horeca het liefst.
Heb je toevallig ook hyves?

xx

Hoi!

Ik ben in 2007 afgestudeerd voor de sph en wil in september beginnen met de studie psychologie. Ik zit nu dus met wat tussenmaanden waarin ik graag iets anders wil doen. Zat dus ook te denken aan werken op curacao! Per januari/februari.

Heb jij al een idee hoe je aan werk gaat komen daar? En wat voor een werk zoek je? Ik het liefst in de hulpverlening, maar denk dat dat moeilijk gaat worden…

Groetjes Ellen

Hi mochten jullie nog niet voorzien zijn van huisvesting…er komen weer mooie nette kamers vrij, op diverse lokaties. Ze zijn schoon en de woonomgeving is absoluut betrouwbaar. Huur is 650,= ang pp. Wireless internet /wasmachine aanwezig, volledig gemeubileerd. Veel succes met jullie voorbereidigen.

groetjes Anneke Maduro
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Roxsha Appartementen Curacao

Hoi Katie,