Reisgenootje gezocht voor werken op Curacao 5/6 maanden

Hallo allemaal!!

Ik zal me eens even voorstellen. Ik ben Katie en kom uit amersfoort, ik werk nu al twee jaar na me diploma en ben van plan om volgend jaar te beginnen met een studie. Nou wil ik voor die tijd er even lekker tussen uit gaan! En mijn voorkeur gaat het liefst uit naar werken op de nederlandse antillen voor ong. 5/6 maanden. En dan vertrekken rond januari/februari 2009. Ik weet dat je daar genoeg mensen ontmoet, maar zou het toch een stuk leuker en gezelliger vinden om samen met iemand te gaan.
Zijn er meer mensen met een beetje dezelfde ideeen als mij?
Dan hoor ik graag van je!!

Je kan me ook mailen op: [EMAIL=“ka_tie500@hotmail.com”]ka_tie500@hotmail.com

Groetjes Katie!!

Hey Katie,
Zelf wil ik ook graag ergens in de zon werken vanaf eind januari, in de horeca het liefst.
Heb je toevallig ook hyves?

xx

Hoi!

Ik ben in 2007 afgestudeerd voor de sph en wil in september beginnen met de studie psychologie. Ik zit nu dus met wat tussenmaanden waarin ik graag iets anders wil doen. Zat dus ook te denken aan werken op curacao! Per januari/februari.

Heb jij al een idee hoe je aan werk gaat komen daar? En wat voor een werk zoek je? Ik het liefst in de hulpverlening, maar denk dat dat moeilijk gaat worden…

Groetjes Ellen

Hi mochten jullie nog niet voorzien zijn van huisvesting…er komen weer mooie nette kamers vrij, op diverse lokaties. Ze zijn schoon en de woonomgeving is absoluut betrouwbaar. Huur is 650,= ang pp. Wireless internet /wasmachine aanwezig, volledig gemeubileerd. Veel succes met jullie voorbereidigen.

groetjes Anneke Maduro
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Roxsha Appartementen Curacao

Hoi Katie,

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij. Dit is ook mijn 2e jaar dat ik ga werken na mijn diploma. Ben dit jaar wel begonnen met een studie maar die beviel me toch niet. Ik wil er het misschien gaan werken op curacao voor 5 of 6 maanden. Zou alleen niet weten wat voor werk ik daar wil gaan doen. Heb jij al een idee?

Groetjes Susanne!

Hoi allemaal

Ik wil van maart tm mei ook gaan werken op Curacao. Het liefst in de horeca of een andere tijdelijke baan. Ik ben 24 jaar.

Ik zoek iemand waarmee ik samen kan optrekken op Curacao en samen een kamer/appartement mee kan delen.

Groetjes

Janneke
([EMAIL=“juwell_j@hotmail.com”]juwell_j@hotmail.com)

Hallo,

Net zoals vele andere hierboven wil ik ook graag wonen en werken in het buitenland.
Heeft er iemand tips voor mij?
En inderdaad het is leuker als je met twee kan gaan dus mensen die nog meewillen… laat maar horen.
Mijn mailadres is: saartje_houben@hotmail.com
Klein detail: ik ben van België

Groetjes,

Saartje

Hallo Allemaal,

Ik zit hier al vanaf 2 januari en ik blijf hier tot en met 1 juli 2009. Als jullie ook op Curacao zijn in die tussentijd en je hebt alleen gereisd, mail me gerust of laat en berichtje achter als je wilt dat ik je het eiland laat zien. En gewoon wat gezelligheid!

Ik hoor het wel!

groetjes, Marloes

Hey Marloes,

Waar zit je ergens? En werk je of loop je stage?
Ik zal er april en mei zijn, maar 2 maanden. Zoek nog wel een woning, dus als je tips hebt!
Ook zoek ik een baan in het tourisme of met jongeren. Ik weet niet of jij weet hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Groetjes

Janneke

Hoi Janneke,

Ik werk als au-pair in een Nederlands gezin. Via google ben ik bij hen terechtgekomen.
Ik zit een beetje aan de rand van Willemstad, zo’n 10 minuten rijden van het centrum.
Voor een woning zal ik bij iemand gaan informeren, dat zal waarschijnlijk een studentenhuisje worden. Maar ik zal wel vragen om adres en telefoonnummer. Verder moet je maar goed kijken op internet en ook op deze site. Mensen bieden aan om te verhuren.
Met je werk/stage raad ik je aan om eens op www.curacaofreaks.nl te gaan kijken. Misschien vind je daar wat. Belangrijk, op internet vindt je echt veel. Google wat en je komt er misschien wel.
Als je in de horeca wilt werken kun je de bekende strandtentjes af. Voor toerisme misschien SeaQuarium of iets dergelijks?

Als je nog vragen hebt mail gerust: [EMAIL=“marloes_vdspek@hotmail.com”]marloes_vdspek@hotmail.com

Groetjes, Marloes

Ik wil ook graag naar Curacao, ben nog nooit naar het buitenland op vakantie geweest, mijn opleiding duurt nog een jaar (juli 2010)… En dan wil ik overwinteren in Curacao eind 2010/begin 2011…

Alleen weet ik nog niet precies hoelang en wat voor werk dat je er vind. Heb al diverse sites op internet bekeken maar je weet nooit wat te vertrouwens is en wat niet.

Toevallig ook iemand rond deze tijd plannen om naar curacao te gaan?

Hallo allemaal!

Ik wil heel graag werken op Curacao betaald of vrijwillig, maakt niet uit. Qua vrijwilligerswerk zou ik het liefst iets met dieren of klussen willen doen, en in de keuken helpen vind ik ook erg leuk.
Ik ga in Oktober op vakantie naar Curacao, maar ik zou er nu graag willen blijven te werken! Heel erg graag, ben beschikbaar tot eind maart 2010.

Ik hoop heel erg op reacties! :zon02: Bedankt alvast :dag:

Hallo allemaal

Ik ben Lesley (24 jaar uit haarlem) en ben net als Katie ook van plan om voor 5/6 maanden naar Curacao te gaan om daar te werken, en dan rond januari. het is altijd een droom van mij geweest om in het buitenland te werken, en na afgelopen juni in curacao te zijn geweest lijkt het mij super om daar voor langere tijd heen te gaan. Alleen het probleem is dat ik niet alleen wil! Dus als er nog mensen zijn die net als ik een reismaatje zoeken hoor ik dat graag!!

Bon Bini na Korsou binnenkort! (= Welkom op Curacao binnenkort!)

Als je alleen reist, leuk gezelschap op het eiland wil vinden en nog op zoek bent naar woonruimte kan ik je doorverwijzen naar www.kamerverhuuropcuracao.com de huurders die in deze huizen wonen beschrijven op hyves hun bevindingen en de (goede en gezellige) sfeer in de huizen. Er worden regelmatig ook gezamenlijke aktiviteiten ondernomen, zowel vanuit de verhuurder van het pand als de huurders organiseren deze.

Voor werk of stage kan ik je doorverwijzen naar www.matchingpeople.nl, zij werken ook samen met kamerverhuuropcuracao, dus werk/stage en huisvesting kan in 1 een keer georganiseerd zijn.

Succes!
Ayo!

@ lesley410
Ik ben Aline 18 jaar uit Friesland(en nee ik woon niet op een boerderij:P) en ik ben ook van plan om per januari tot eind juni naar curacao te gaan!
M`n ouders hebben er ook wel wat problemen mee dat ik alleen ga en zelf wil je natuurlijk ook wel een maatje mee op wie je een beetje terug kan vallen of tegenaan kan praten;)
Heb je al iets geregeld qua werk, woning, verzekeringen, vergunningen etc?
Ik ben druk bezig om met een bemiddelingsbedrijf in contact te komen.
Met qra-jobs heb ik nu contact maar dat bedrijf vind ik nogal vaag!
Ze hebben helemaal geen adres of iets op hun site staan en ik kan nergens terug vinden of ze wel officieel ergens in staan geschreven!
Nu ben ik matching people aan het benaderen of zij mij misschien kunnen helpen!
Heeft iemand ervaring met matching people???

Ik hoor het graag!
Groeten Aline