Ik heb zo veel verlof op mijn werk,dat ik opzoek ben naar een leuk reisgenootje dat ook graag voor een 3 a 4 weekjes wilt gaan,ik dacht aan de maand december om er de feestdagen door te brengen.
Nu de reis valt zeer goed mee van prijs,640 euro zo en dan kunnen we eventueel een vakantie huisje huren,het ligt er aan hoeveel mensen dat er geintresseerd in zijn,ofwel om het zeer goedkoop te maken gewoon een studenten flatje,een autoke huren is ook niet duur!Dus wie er intresse voor heeft in iets nieuws let me know!
Ik word er in april 23,ik hou van lekker veel zonnen (vooral op mambo beach) met een lekker coctailke en 's avonds genieten van feestjes die je vooral op curaçao kunt vinden…of een heerlijk boottripje met de katamaran na klein curaçao om er te gaan snorkelen
Dat klinkt allemaal wel heel erg goed en lekker. Ik werk alleen in de zomers en dan heeeeeeeel veel een echte seizoensjob en dan in december een maandje curacao zou wel helemaal super zijn. Ik ben btw sandra en ben 22 jaar (in juni 23).
Ik ben ook gek van reizen, zelf zat ik te denken om eventueel ook nog een bezoekje aan aruba en bonaire te brengen. Mocht je nog een gezellige reisgenoot zoeken let me know!
dat klinkt leuk!ja bonaire ben ik al geweest dat is echt dood,ma aruba wil ik heel graag na toe of miami dat is ook heel goedkoop en ligt ook vlakbij,ik zie het volledig zitten
Ik kan niet langer als 4 weken verlof krijgen daarmee…ma wil echt graag lang gaan,zo leuk,wil je met de feestdagen daar blijven of wil je voor de feestdagen terug zijn?
Okay nou opzich is dat niet erg, mij lijkt het in het ieder geval onwijs leuk om met iemand samen daar naartoe te gaan, alleen curacao vind ik trouwens ook niet erg. Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht of ik met de feestdagen daar wil blijven of terug wil. Ik ben opzich niet zo"n feestdagen mens dus daar blijven vind ik ook wel wat. Wil jij wel terug dan?
Ik zou het super vinde een maandje naar curacoa te gaan en de omgeving ervan. Ik hou van reizen alleen is er niemand die mee gaat vanwege geen geld een vriend of vriendinnetje enz. Ik zag jou oproep en was wel geinteresseerd. Ik ben 22 jaar word in november 23. Ik zag da er nog iemand gereageerd had van deze leeftijd dit zal natuurlijk erg leuk zijn met meerdere mensen.
Hey,
Dat zou inderdaad wel heel erg gezellig zijn. Allemaal van dezelfde leeftijd en houden alle 3 van reizen haha. Kan jij ook voor 1 maand weg of ook langer net als ik? Misschien een idee om onderling mail of msn adres uit te wisselen ofzo?
Nee ik zou de feestdagen daar willen door brengen heb dat 2 jaar ook gedaan op curaçao en dat was super gezellig!de kerstballen in de palmbomen geweldig
Mochten jullie tegen die tijd een verblijfplaats zoeken, neem dan is een kijkje op www.gezelligestagiairehuiscuracao.com
Wij verhuren kamers aan stagiaires en jongeren die voor een langere periode naar Curacao willen.
Okay wat gaaf en zo te zien woon je nog vlakbij mij ook haha ik woon sinds een paar maandjes in kaatsheuvel. Ben jij nu met een opleiding bezig of werk je ook?
Okay dan, dus het is niet je eerst keer dat je naar curacao gaat? Voor mij wel! Maar wil er al zolang naartoe dus het moet er een keertje van komen he.
Okay wat onwijs gaaf dus jij weet al het een en ander te vinden daaro en kan ons beetje wegwijs maken dan. Ben je eigenlijk altijd alleen gegaan of ook met een reisgenoot?
eerste keer ben ik alleen gegaan als aupair,en de tweede keer had ik een vriend van daar ben ik 2 maanden geweest,(ma dat is nu over :-))
ja ik ken er alles van buiten ha ha
Okay toe maar een vriendje nog wel had ook niet verkeerd geweest dan om daar uberhaupt te blijven. Heb jij daar ook een adresje om te overnachten dan of ben je iedere keer ergens anders gebleven? haha wat een hoop vragen stel ik he.
nee was toen bij mijn ex vriend zijn ouders gebleven daar ma op internet vind je veel om te huren eh appartementen huisjes goedkope studenten kamertjes enzz