Vakantie Curacao januari 2010

Hallo,

Ik zou graag in januari 2010 een week of 2 weken naar curaçao op vakantie. Helaas heb ik niemand die dan mee kan. Ik ben geen persoon om alleen met mezelf vakantie te gaan :wink:

dus wellicht dat iemand anders ook graag op vakantie wil in januari naar Curaçao en met me mee wilt?

Ik ben een 22 jarige vrouw… Spontaan, lol maken, relaxen zijn wel de woorden om mij te omschrijven. Ik ben op zoek naar een reismaatje m/v in ongeveer dezelfde leeftijd… ( 20 t/m 28 ofzo…)

Tijdens deze vakantie wil ik veel rondkijken op het eiland en eventueel informatie verkrijgen over banen etc, want als het eiland me goed bevalt, dan zou ik graag vanaf april/mei voor een aantal maanden daar gaan werken.

Zijn er andere mensen met een zelfde soort idee?

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//report.gif http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//quote.gif

hey
ik ben vanplan om te gaan
ben aleen 32
ga er heen om te duiken
ren het land te verkennen
en ja een beetje orienteren
ben ik nog niet te oud hoop ik graag
at je me mailt en kijkt of het klikt

Hoi,

Ik las dat je in januari 2010 naar curacao ga.

Ik kan zeggen het is super daar.

Ik ben er in mei 2009 geweest maar echt mooi.

Zeker banen zijn ewr wel heel veel voor stageplekken
Dit heeft mijn nichtje ook gedaan. Zij is momenteel weer terug in Nederland.

Als je wil gaan en het tijdstip komt een beetje uit wil ik misschien wel met je mee.

gr

1 like

Ik ben er in 2006 en 2008 geweest en ga eind januari weer 2 weken die kant op dit maal op bezoek bij vriendin die er aan het stage lopen is. Maar het is een geweldig eiland waar je prima alleen heenkan iedereen os daar relax en met het grote aantal studenten die daar werken zal jeje denk ik prima vermaken

Heey,

Ben je inmiddels al naar Curacao geweest? Zoja, hoe heb je het gehad?
Zonee, zijn de plannen er nog? Ik zou er namelijk ook graag naar toe willen
en dan ongeveer twee weken in april. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“anika.reis@hotmail.com”]anika.reis@hotmail.com.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes Anika

hey nee nog niet en april lijkt me een goed idee lekker warm
duik je soms ook?:slight_smile:
[EMAIL=“jeroenmax@hotmail.com”]jeroenmax@hotmail.com
gaat wat makkelijker

Hoi anika,

Ik tracht je toe te voegen in mijn msn maak lukt niet.
Een foutmelding betreffende naam geeft die aan.

Over Curacao, het is mij goed bevallen, je heb wel een auto nodig om dingen welke verder af liggen te gaan bekijken.

Maar het was gewoon mooi.

Als je meer wil weten kan ik je altijd via msn eens bijkletsen.

Groetjes jan leunj01@msn.com

Hey Jan,

Bedankt voor je reactie, leuk!
Ik heb jou toegevoegd!

Groetjes Anika

Hallo ,Zal me even voor stellen …Mijn naam is daniel en ik wil oke weg gaan rond die tijd of meschien eerde …maar dat klinkt erg goed wat je schrijft .ik ben trouwens 23 . Geen student meer .
Ben zelf oke aan het kijken of ik daar kan werken en wonen maar dan niet voor paar maanden maar langer .heb wel wat site s gevonden waar je kunt werken .mijn msn adres is [EMAIL=“daniel_van_baalen@hotmail.com”]daniel_van_baalen@hotmail.com dan praten we wel eve verder ben benieuwd naar jouw plannen daar .

Chao daniel

Rond dezelfde tijd of eerder zal moeilijk gaan, want de oproep was om een maand geleden al te vertrekken :tssk:

Maar voor de mensen die nog op deze oproep reageren: Het is niet meer nodig. Ik verblijf er inmiddels al …
Iedereen succes met zoeken!!

Hahahhaah oke dat is mooi en hoe is het daar:zon02: ? Fijne vakantie nog .

Chau daniel:vak02: