Vakantie Curacao November/December

Haaaiii Iedereen,

Eind November/December is de planning om twee weken naar Curacao op vakantie te gaan. Nu surf ik op internet en vind ik allerlei mooie villa’s. Helaas is het alleen onbetaalbaar…
Nou is de vraag, misschien zijn er meerdere die graag een keer op vakantie willen naar Curacao en ook alleen zijn…

Wie weet kunnen we met zijn allen een mooie villa huren, en samen genieten van de luxe en het mooie weer.

Ik ben zelf 27, vrouw. Ik hou van lekker luieren op strand, actieve dingen doen ( mountainbiken, duiken etc ) Het eiland ontdekken. En dan s’avonds naar een leuke bar om te dansen…

Wie gaat er met mij mee?

Liefs Anita

Hoii Anita,

Ik ben nog nooit in Curacao geweest…maar ben benieuwd naar je ideeen en eventuele kosten ervan… :dag:

Owh ja, ik ben een vrouw van 25 :zon02: en kan me helemaal vinden in jou idee van vakantie

Hoi Anita,

Klinkt goed! Heb zelf het idee om tegen het einde van het jaar de zon op te zoeken.
Curacao lijkt me een mooie optie. Ook ik ben er nog niet geweest.
Ben alleen nog klein beetje afhankelijk van mijn werk of ik tzt vrij kan krijgen, maar dat duurt nog even.
En tegen die tijd ben ik 31… :slight_smile:
Ben benieuwd of er nog meer reageren & je verdere ideeen etc.

Grtjs
Marjolein

Hoi dames,

Wat leuk dat jullie hebben gereageerd! Ik heb eigenlijk mijzelf nog niet verder verdiept in de kosten van een huis/villa… Wel naar de tickets gekeken die kant op en die zijn in december rond de 600 euro… Maar waarschijnlijk komen er van het jaar nog flinke aanbiedingen… Wat meestal zo is… Ik ben ook nog nooit op Curaçao geweest… Schijnt super leuk en mooi te zijn :slight_smile:

We moeten maar eens brainstormen en kijken wat onze wensen zijn…

Liefs

Hey Meiden,

Ik zal even wat neerzetten wat voor mij een beetje de wensen zijn…

Op het moment heb ik vakantie van 23-12 t/m 3-01.
Ik heb hier nog wel een beetje flexibiliteit in, een weekje heen en weer zou wel kunnen maar hele weken of eventueel een maand verschuiven wordt voor mij heel lastig helaas.

In de eerste instantie zou ik zelf voor 1 weekje gaan kijken, dit zou mij financieel iets beter passen (enkele maandjes later zit ik weer in Miami) maar bijvoorbeeld 8-10/11 dagen is ook nog wel te doen…

Mijn vakantie wensen zijn vrijwel gelijk aan die van Aniettje (minus het duiken haha)

Verder zijn mijn verblijven op vakantie altijd netjes schoon en comfortabel. Ik wil best wat extra uitgeven om zeker te weten dat het hygiënisch is etc. maar ik zal nooit over de top luxe nemen/betalen. Dat extra geld spendeer ik liever op vakantie aan de activiteiten.

Hoi hoi!!!

Heb zelf nog geen vakantie opgenomen maar ga uit van ong 2 weken vrij rond de feestdagen.
Zelf ga ik meestal backpacken, maar een beetje luxe heb ik (totaaaaaal ;)) geen probleem mee, mits het idd binnen het financiële plaatje past.

Duiken heb ik nog nooit gedaan. Of ik voor mn padi zou gaan weet ik nog niet, maar een introductie les is altijd leuk
Verder hou ik er wel van om dingen te ondernemen. Bv autootje huren om eiland rond te crossen. Afgewisseld met een luie dag bij het zwembad en/of strand.

En uiteraard de feestjes! Op het strand!!! En lekker eten!!
Heb even zitten neuzen op internet.
Ook daar hebben ze een nieuwjaarsduik… in het heeeeerlijke warme water :slight_smile:
En, elke eerste zondag van januari wordt een groot dance feest bij fuikbaai gehouden, genaamd fuikfeest. Dit jaar draaide Afrojack & nog een paar grote namen.
Iedereen gaat met een bootje erheen (alle soorten & maten) om te dansen & feesten. BBQ op het strand erbij, relax dagje.

Uiteraard is december/januari hoogseizoen op Curacao ivm de feestdagen. Kijk alleen maar naar alle BN-ers die die periode daar heen gaan.Prijzen liggen stukken hoger & bijna alles zit vol. Hou er rekening mee dat als je last minute gaat kijken er geen mooie deals meer zijn.

Heb je een beetje een idee met hoeveel personen je die kant op wil?? Hoe groter de groep, des te gezelliger?? Of…??
En lijkt me mss wel handig om tzt af te spreken…??

Groetjes!

Hallo dames,

Wat leuk al jullie reacties…
Alleen moet ik helaas zeggen dat ik niet met de feestdagen vakantie kan opnemen. Voor mij zou het dan vanaf begin december worden. Ik werk namelijk in het ziekenhuis… En ja… Dan zijn de feestdagen lastig. Of het word begin januari, dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn.

Die feestjes klinken trouwens wel relaxt! En ja hoe groter de groep hoe gezelliger en het scheelt ik de kosten :slight_smile:

Groetjes

Als het een beetje meer richting begin december moet worden kan ik misschien nog wel wat schuiven.
Januari wordt voor mij iets lastiger. Ik ben dan alweer aan het sparen voor UMF 2014 in Miami.

Maar hoelang zouden jullie precies willen gaan?

Hoi hoi…

Ik heb nog niks vast staan op mijn werk, kan nog alle kanten op…
Al lijkt me begin januari een mooie optie… maar we hebben nog even :slight_smile:

Hoelang?? tja… 14 dagen lijkt me iets te veel van het goeie… 8 tot 10 dagen ofzo…
Aan de andere kant, die 4 dagen extra… ligt ook een beetje aan de kosten natuurlijk…

Grtjs!