Ik heb de unieke kans om half december voor een maand naar Curacao te gaan (Willemstad). Ik ga alleen en ik zou het erg leuk vinden om contact te krijgen met mensen daar. Heb er erg veel zin in, vind het alleen jammer om met de feestdagen niet bij familie te kunnen zijn.
Maar deze kans wil ik niet laten lopen! Iemand tips, suggesties of andere info?
Ik loop hier stage sinds 4 dagen, en ik vind het ook leuk om nog meer mensen te ontmoeten! Misschien kunnen we wel een keer ergens een drankje doen? Heb je al een kamer? En een auto?
Wat ga je precies doen op Curaçao? Werken of alleen puur vakantie? Helaas ben ik half december al weer terug in Nederland. Ik vertrek begin oktober en ga 2,5 maand. Naar wat voor tips ben je op zoek?
Sorry voor de late reactie, maar het is nu pas definitief dat ik dus inderdaad 12 december naar Curacao ga!! Het is een combi van werk en vakantie, helemaal prima dus!
Ben in het algemeen gewoon erg benieuwd naar do’s en don’ts op het eiland. Dus mocht je tijdens je verblijf nog iets opvallen…
Ik wens jou in ieder geval een fijn verblijf!
Ben je inmiddels een beetje ingeburgerd? Wat vind je van Curacao? Ik ga 12 december voor 5 weken, combi werk en vakantie. Altijd gezellig om een keer wat af te spreken. Wat doe jij daar precies?
Hallo allemaal,
ik zit ook op curacao en vind het heerlijk. Kom hier al jaren maar hoop echt hier te gaan wonen.
ik begin samen met mijn vriend een eigen bedrijfje www.dushideals.com een korting site. De site is nu alleen nog een landigspagina maar via facebook Redirecting... kunnen jullie me wel een berichtje sturen als je wat wilt weten over het eiland of zin hebben om een keertje af te spreken.
hoop dat jullie allemaal een fatatische tijd op curacao krijgen.
groetjes marloes
Ook ik vertrek 9 december a.s. alleen naar Curacao om een paar weekjes vakantie te vieren! Het is voor mij de derde keer, dus ik ken de weg inmiddels een klein beetje. Het lijkt me leuk om een keertje af te spreken voor een drankje of iets dergelijks? Hoor graag van jullie, fijne avond nog.