Hee Hoi,
Ik ben van plan om de maand september naar Curacao te gaan.
Samen is gezelliger dan alleen, dus vraag me af of meer mensen dit idee hebben of mijn idee leuk vinden… Ik hoor het graag!
:zon02:
Hee Hoi,
Ik ben van plan om de maand september naar Curacao te gaan.
Samen is gezelliger dan alleen, dus vraag me af of meer mensen dit idee hebben of mijn idee leuk vinden… Ik hoor het graag!
:zon02:
Hee Anke!
Ik zit met hetzelfde idee! ik wil de winter het liefst overslaan… ik wil ook rond september heen gaan maar dan een paar maanden blijven tot het weer mooi weer is in NL :zon02:
Wil je alleen naar Curacao of wil je meerdere eilanden bezoeken
Ik hoor het wel van je!
Groetjes Elisa
Hee Elisa,
thanks voor je reactie!
Ik wil alleen naar curacao. Eventueel een paar nachtjes naar een ander eiland zou ook best leuk zijn! Heb ook al een goedkoop verblijf kunnen regelen. Moet alleen nog de data doorgeven als ik mijn ticket geboekt heb.
Ben 2 jaar geleden ook 2 maand op curacao geweest en ga weer verblijven op hetzelfde adres. Een erg leuk huis, maar vooral goedkoop. En ook nog eens centraal gelegen. Misschien ook wat voor jou…
Hoe lang ben jij van plan te gaan dan? Ik kan helaas niet langer dan 4 weken ivm mijn werk!
groetjes
Ik heb nog geen idee hoelang ik precies ga maar miss is het een mogelijkheid om een ‘open’ ticket te boeken! maar dat moet ik nog uit gaan zoeken
Ik weet ook niet of ik tegen die tijd nog werk… vorig jaar stopte ik met werken om naar nieuw-zeeland en Australie te gaan dus dit jaar wil ik weer een ander deel van de wereld zien, dus waarschijnlijk wil ik nog wel meer eilanden gaan bekijken
Waar je verblijft is daar nog plek voor nog iemand dan?
Hou me op de hoogte
Groetjes
Ja, daar is nog wel plek vrij. Weet alleen niet hoe luxe je het wil hebben.
Dit is namelijk vrij eenvoudig, maar wel erg leuk… Het is een huis waar meerdere mensen verblijven. Is dus maar de vraag wie je huisgenoten zijn. 2 jaar geleden had ik het erg getroffen. Je hebt je eigen kamer die ook eenvoudig ingericht zijn en de rest van het huis deel je met andere mensen. Kunnen studenten zijn, maar ook mensen die voor vakantie komen.
Voor mij kost een 1 persoonskamer 275 euro voor de hele maand… Niet gek dus… Als je wil kan ik je wel foto’s mailen of de site naar je mailen, maar daar staan geen goede foto’s op.
Is een open ticket niet veel duurder dan een normaal ticket?
wat leuk dat je 4 weken naar curacao gaat. Ken je daar veel mensen of ga je echt alleen en je ziet wel wie je daar tegenkomt? ik zit er ook aan te denken om een x naar curacao te gaan.
groetjes marinke
@ girly86
Hee Hoi!
Ik ken een paar mensen op Curacao. Maar die zoek ik een paar keer op en verder eigenlijk niet. Tis niet zo dat ik voor die mensen naar Curacao ga.
Vind het gewoon een heerlijk eiland. Ben 2 jaar geleden 2 maand naar Curacao geweest. Ook alleen! Ik zie wel wat ik ga doen en wie/wat ik tegen kom. Leuke mensen genoeg heb ik de vorige keer ervaren!
Maar het is gewoon fijn, handig en gezellig om met z’n 2en of meer te gaan.
Dus mocht je besluiten om naar Curacao te gaan, ga dan in september zou ik zeggen!
ja ik weet het niet precies of dat nou duurder is maar ik denk dat ik gewoon een enkele reis ga boeken of gewoon eerst een maandje ga en daarna wel zie… Dat is wel heel goedkoop maar ik hoef geen extreme luxe hoor! Als je wilt dan wil ik wel foto’s zien ja!! mijn email is trouwens [EMAIL=“elisajagt@hotmail.com”]elisajagt@hotmail.com
Hallo!
Ik ben van plan om mogelijk ergens in de zomer ook naar ABC te gaan. Ik ben hier nog nooit geweest en zou graag met iemand samen gaan, aangezien ik geen ervaring heb met reizen langer dan 2 weken
Mijn voorkeur gaat uit naar Curacao voor zover ik de info over de eilanden gelezen heb, al hoewel ik het ook geen probleem vind om plannen te wijzigen!
Greetzz Maaike
Willen jullie snel papiaments leren?
Met de Basis Cursus “Papiaments op Reis”
Leer je niet alleen het taal snel spreken,
maar door de verschillende opdrachten maak je tevens
kennis met de Curacaose cultuur en hun gewoontes.
Een land wordt nog boeiender wanneer je de mensen in hun eigen taal aanspreekt!
Bij interesse stuur dan een mail(Judeska_T@Hotmail.com)