Gezocht wie wil ook op Curacao gaan wonen en werken

Hallo,

Ik ben monique wil op curacao gaan wonen en werken.
Ben op zoek naar iemand die dat ook wil.
Maar met zijn tweeen is natuurlijk wel gezellig.
Ik ben 33 jaar en duik graag en ik ben kok.
Dus een baan zullen ze daar wel voor me hebben.

Heb jij ook geen zin om alleen te gaan, mail me maar
wie weet stappen we oven een paar maanden samen
in het vliegtuig.

groetjes monique

Hoi Monique,

Leuk idee zeg, ik ben al een tijdje met het idee bezig, om ook daar heen te gaan.

Ik zou daar graag wat voor mijzelf willen beginnen, maar daar zitten nogal wat regels aan verbonden.
En ik wil mijn zaakjes goed op orde hebben, dus ik ben nu aan het uizoeken of dit mogelijk is!

In october ga ik er voor twee weken naar toe, om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Verder ga ik er ook duiken, en leuke dingen doen.

Gr AJ

Hey AJ

Ik ga waarschijnlijk als ik vrij krijg in oktober voor een maand naar curacao.
Daar ben ik nu mee bezig om dat te regelen en dan wil ik daar gaan kijken wat ik kan gaan doen daar en natuurlijk al soliciteren en kijken of het werkelijk iets is.
Maar wat voor zaak wil je daar beginnen??
Ik heb ook mijn instructeur papieren voor duiken dus ja dat kan ik ook gaan doen.
Waar het mij vooral om gaat is dat ik nu iets ga doen wat ik echt leuk vind en zeker zo relaxed en dat is hier in nederland niet.
Maar ik ben benieuwd wat jij daar wil gaan doen wie weet zitten we in october samen in het vliegtuig naar curacao.
Ps waar kom je vandaan??

Groetjes monqiue

hallo

Ik vertrek 1 oktober ook voor een half jaar naar curacao… Ben ook alleen en ben zowat mense aan het zoeke voor mee te reizen naar daar is altijd leuker met meer he :):slight_smile:

groetjes Davy

Hey Davy,

whow een half jaar, dat is een luxe, ik ben al blij met twee weken!
Ga je stage lopen, of werken, of gewoon een reis maken?

Misschien zie ik je daar wel, ik vertrek op 6 october

Gr. Arjan

Ik ga er werken en genieten he :slight_smile: mijn datum staat nog niet vast maar sowiso begin oktober wel…

Wat ga jij er doen??

Gr Davy

ZEER zeker genieten, veel duiken, ik zou ook graag op aruba, en bonaire kijken!
Venezuele ligt ook dicht bij, maarja ik heb maar twee weken, dus dat wordt een krappe planning.

Verder kijken of het daar goed bevalt, ik heb al zoveel verhalen gehoord, dus dat wil ik zelf meemaken., ik wil graag het hele eiland gaan verkennen!

Een actieve vakantie dus, en kijken of het mogelijk is om daar heen te verhuizen, als het mij daar bevalt, en als dat mogelijk is, zoiets doe je niet zomaar!

Gr. Arjan

ahzo dat is ook leuk he :):slight_smile: 2weekjes gaan snel om zijn :slight_smile: mja mss da je nog terug komt en blijft dan daar :d

Gr davy