Ik zit vanaf 1 nov in CURACAO!!!:zon02::zon02::zon02::zon02:
heb er erg veel zin in, en kan eigelijk nie wachten!
Ik ga daar voor ws 5 maanden heen.
ik heb al een appartement gevonden.MOet alleen nog werk vinden!!
Maar dat heb je zo gevonden.
Want wat ik heb gehoord, heb je binnen no time werk.
Dus daar maak ik me geen zorgen over.
Ik ben ook van plan rond die tijd voor een half jaar ongeveer naar curacao te gaan!
Na mn eindexamens er een tijd tussenuit en er heel veel ervaring opdoen, het lijkt me echt geweldig!!
Maar wat voor soort werk wil jij gaan doen?
Entertainer in een hotel lijkt mij heel leuk maar rond die tijd is dat nogal rustig dus ik weet niet of dat wel zo’n goed idee is. Dus ik zat te denken aan de horeca ofzo…
Heb jij nog ideeën?
Leuk dat je ook gaat.
ik ga voor 5 maanden, omdat ik bang ben dat 6 maanden te lang is.
Een meisje die ik ken is vorig jaar ook geweest.Die raadde me een appartement aan. (casa makamba)
Dit zijn appartementen die verhuren ze alleen aan nederlandse jongeren.
je moet even op die site kijken. http://www.curacao-kamers.nl/menu.html
Ziet er erg leuk uit, en je betaalt niet veel.
Ik ga denk als ik daar aan kom eerst een week vakantie nemen, en in die tijd daar werk zoeken.
Waarschijnlijk in de horeca. Lijkt me altijd al leuk om te doen. Ik werk zelf nu al 6 jaar in een verpleeghuis, en dat ben ik eventjes helemaal zat.
Dat meisje die ik ken zei, dat je binnen een week al werk heb gevonden. Want als je via internet gaat zoeken voor een baan, weet je neit goed waar je tercht komt, dus vandaar dat ik daar ga zoeken.
Ik zal als ik jou was eerst een woning zoeken, dus kijk ff op die site, doe het wel snel, want er bestaat een kans dat het al vol zit. Ik zit zaelf in casa b met nog 5 anderen.
ik rond eind okt heen ook voor 5 maanden
The Talent Factory Caribbean
ik ga werken in een nederlands call center bedrijf moet je maar eens kijken op of hun even bellen
Telefoon: (005999) 465 7330
Te bereiken tussen 06:30-15:30 uur en dan moet je dus mensen bellen in Ned en ze ergens lid van maken je moet ze wel even googelen zodat je wat meer info er over weet maar het verdiend goed!
Ik ben daphne, en ben ook van plan om rond oktober een paar maanden naar curacau te gaan om daar te werken en te wonen… Iemand nog tips/ideen want weet eigenlijk nog niet hoe ik het moet aanpakken!
Het is moeilijk om van tevoren werk te vinden op Curacao, dus nu ik jullie berichten lees ga ik misschien ook maar gewoon heen en dan daar werk zoeken
Ik wil z.s.m gaan, maar moet nog wel woon ruimte vinden dan.
Hi voor woonruimte kun je even contact met ons opnemen via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com als je wilt. Mochten wij bezet zijn inmiddels, hebben we nog diverse uitwijkmogelijkheden op het eiland. Allen safe, netjes en schoon.
Ik wil ook voor 5-6 maanden naar Curacao! Ondertussen heb ik al veel info verzameld over goedkope tickets, woonruimte en werk.
Het is alleen zo dat ik alleen ga reizen en het zou natuurlijk fijner zijn als ik met iemand of meerdere naar Curacao afreis en dat we elkaar dan helpen met alles in het begin!
Laat me weten of je dat ook ziet zitten, met meerdere is alleen maar gezellig!!
hoiihoi!
ik ga 4 november naar curacao, samen met een vriendin! zij gaat daar werken en ik stage lopen voor 5 maanden! super veel zin in!!
nog meer mensen die rond die datum richting curacao gaan??
misschien tot op curacao;) gr Elies
Je gaat wel erg door het lint hier, naar mijn gevoel een beetje te ver.
Je moet het wel erg bont gemaakt hebben dat ze je er uit getrapt hebben, dat doen Anita en Willem niet zo maar.
Ik ken ze beiden persoonlijk en kan je zeggen, dat Anita de liefste vrouw ter wereld is. Als je daar woont, dan doet ze zelfs (ongevraagd) de was voor je. Als je dit liever niet hebt, moet je dat even melden. Ze is als een moedertje voor haar bewoners. Niks spullen doorzoeken, dit slaat nergens op. Ze doet alles met de beste bedoelingen en doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Ze staat zelfs te koken voor haar bewoners!!!
Dat je de huur en de borg moet overmaken als je een overeenkomst sluit is vrij normaal, dat moet overal.
Dat ze je spullen doorzoeken is pure lulkoek, een vrouw van ongeveer 70 jaar heeft daar geen behoefte aan.
Als je de borg niet terug krijgt, dan zal daar wel een gegronde reden voor zijn, misschien contractbreuk of vernieling?
Ik doe zaken met de fam. Philips, dus ik ben louché?
Weet jij altijd met wie je staat te praten op Mambo?
Natuurlijk moet je de huur op tijd betalen, wat dacht je anders? Moeten zij op jou geld gaan zitten wachten terwijl jij feest loopt te vieren? Dat daar een boetebedrag voor staat is blijkbaar nodig, anders deden ze dat niet.
Kortom Keeslens, als ik zo je bericht lees, denk ik dat ik ook genoeg redenen zou hebben om je er uit te zetten, je lijkt me een verschrikkelijk eng mannetje.